تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 10:24
کد خبر : 39394

خون پاک شهدا در پای امر به معروف و نهی از منکر هدیه شده است/ کوتاهی‌ها ربطی به اسلام و انقلاب ندارد

خون پاک شهدا در پای امر به معروف و نهی از منکر هدیه شده است/ کوتاهی‌ها ربطی به اسلام و انقلاب ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی در شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی در شهرستان قاین گفت: فلسفه قیام امام حسین علیه‌السلام، تثبیت معروف و محو منکر است.

  وی افزود: خون پاک شهدا در پای امر به معروف و نهی از منکر هدیه شده است.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فلسفه قیام و انقلاب در سال ۱۳۵۷ همان هدف بعثت پیغمبران و فلسفه قیام امام حسین علیه‌السلام بوده است.   آیت‌الله عبادی اظهار کرد: جبهه ظلم و باطل به جای این‌که عذرخواهی کند و راهش را تغییر دهد، بر ستم بیشتر تکیه می‌کند و حتی زمانی که سیدالشهدا علیه‌السلام راه را به دشمنان نشان می‌دهند، به جای برگشت از ظلم و باطل، به زور متوسل می‌شوند.   وی افزود: در سال ۱۳۴۲ که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه به ستمگری‌های ستم‌شاهی اعتراض کردند، ستم‌شاهی به جای عذرخواهی به زور متوسل شد و امام را دستگیر و تبعید کرد.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: طاغوتیان خفقانی در جامعه ایجاد کرده بودند که مردم حتی جرأت نداشتند در داخل خانه از انقلاب سخن بگویند.   آیت‌الله عبادی افزود: مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی از چهره‌های شاخص انقلابی در سال ۱۳۴۲ به امام خمینی رحمه‌الله‌علیه گفت امیدواریم حرکت شما زمینه‌ساز ظهور امام مهدی (عج) شود که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند، این، زمان و شرایط می‌خواهد. ابتدا باید بعد از طی مراحلی در ایران محقق شود سپس در منطقه و کشورهای اسلامی و بعد از آن در سطح بین‌الملل جا باز کند و در آن زمان می‌شود گفت شرایط انتظار پیش خواهد آمد.   وی با بیان این‌که ما کوتاهی می‌کنیم تأکید کرد: کوتاهی‌ها ربطی به اسلام و انقلاب ندارد. ۱۴۰۰ سال است که درباره اسلام کوتاهی می‌کنیم. به اسم مسلمان هستیم اما در عمل هر طور خواستیم عمل کردیم.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر جا مطابق با اسلام، انقلاب و عدل امام علی علیه‌السلام عمل کردیم، مؤفق شدیم اما هر جا مطابق با نظر بیگانگان و نفس خودمان عمل کردیم، مؤفق نشدیم.   آیت‌الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی همان‌طور که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند پیش می‌رود و این پیش‌گویی‌ها در روایات و احادیث آمده است.   وی تصریح کرد: کمر همت را محکم ببندید و در مقابل باطل محکم بایستید و هیچ‌کدام از آزمایشات شما را زمین‌گیر نکند.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم قاین، مردمی مؤمن، صبور و با اراده هستند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد