تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 8:12
کد خبر : 3918

آغاز گشت نظارتی بر بازار شب عید در خلیل‌آباد

آغاز گشت نظارتی بر بازار شب عید در خلیل‌آباد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت‌الله ستوده، در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و شروع سال جدید اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خلیل‌آباد آغاز شد. وی در ادامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت‌الله ستوده، در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و شروع سال جدید اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خلیل‌آباد آغاز شد.

وی در ادامه بابیان اینکه اقداماتی در راستای اجرای این انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی با سایر ادارات و سازمان‌ها و تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ساماندهی اکیپ‌های بازرسی مشترک ازجمله این اقدامات است.

ستوده با تأکید بر اینکه تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: طرح نظارتی باهدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین و توزیع و ارائه خدمات و قیمت انجام می‌گیرد.

وی همچنین اذعان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی از دیگر اهداف اجرای این طرح در خلیل‌آباد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در پایان بابیان اینکه این طرح همزمان با سایر نقاط کشور با به‌کارگیری نیروها و امکانات این اداره با همکاری اتاق اصناف در شهرستان اجرا می‌شود، تأکید کرد: سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی، آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی می باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد