تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 10:03
کد خبر : 3885

محور تمام برنامه‌ریزی‌ها در نظام اسلامی، بر اساس امر به معروف باشد

محور تمام برنامه‌ریزی‌ها در نظام اسلامی، بر اساس امر به معروف باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری فارس امروز، اول اسفندماه در نشست کمیته تخصصی امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های تابعه قضای این استان گفت: اساساً انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام امام حسین(ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری فارس امروز، اول اسفندماه در نشست کمیته تخصصی امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های تابعه قضای این استان گفت: اساساً انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام امام حسین(ع) و برای امر به معروف و نهی از منکر و خشکاندن ریشه­های ظلم و فساد شکل گرفت.

وی افزود: تمام کارهای امام راحل و شهدا نیز برای عملی شدن این مهم بوده و محور برنامه­ریزی‌های ما نیز باید بر اساس امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

القاصی‌مهر اظهار کرد: بیشتر بدبختی‌­ها و گرفتاری‌های ما به علت ترک فریضتین یا به خوبی عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس کل دادگستری فارس بر این تأکید کرد که عمل به فریضتین واجب امر به معروف و نهی از منکر، مختص یک گروه یا قشر نیست و هرکس که داعیه مسلمانی دارد باید خود را در قبال احکام دین مسئول بداند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد