تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 17:16
کد خبر : 38604

کسانی که مردم را به "آواز، رقص و بی‌بندوباری" سرگرم می‌کنند مخالف توسعه کردستان هستند

کسانی که مردم را به "آواز، رقص و بی‌بندوباری" سرگرم می‌کنند مخالف توسعه کردستان هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان در حالی امروز با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در این شهر برگزار شد، که هر کدام از خبرنگاران دغدغه‌های خود را مطرح و برخی واقعیت‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان در حالی امروز با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در این شهر برگزار شد، که هر کدام از خبرنگاران دغدغه‌های خود را مطرح و برخی واقعیت‌ها و مشکلات موجود در کردستان به‌صورت شفاف بیان شد.

محمود الله‌مرادی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی و شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از همه خبرنگارانی که همیشه همراه ستاد بوده‌اند، تشکر می‌کنم؛ بنده معقتدم اگر رسانه‌ها به‌دور از حب و بغض قلم بزنند و در راستای آگاه‌سازی جامعه تلاش کنند، می‌توانند ریشه بسیاری از منکرات را در جامعه از بین ببرند.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی، آزادی بر این مبناست که با اندیشه و فکر جامعه را اداره و خودمان عامل معروف و مردم را به انجام کارهای خیرخواهانه دعوت کنیم اما متأسفانه برخی افراد زمانیکه پشت تریبون می‌روند، فراموش می‌کنند که مسئول و نوکر مردم هستند در صورتیکه باید بدانند که این مسئولیت و پست و مقام به برکت خون شهدا و حضور مردم در جامعه به آنان سپرده شده است.

کردستان سرزمین انسان‌های فرهیخته، متعهد و وطن‌پرست است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه بنده وابسته به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته نیستم و با کسی ضدیت ندارم، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق نوکری و خدمتگزاری به مردم را شامل حالم کرده و به این نوکری افتخار می‌کنم.

وی بیان کرد: به تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کردستان، یک استان فرهنگی با مشاهیر مشهور، افراد فرهیخته و انسان‌های متعهد و وطن‌پرست است و ایشان نفرموده‌اند که یک استان پایبند به رقص و ترانه باشد.

الله‌مرادی افزود: برخی‌ها تصور می‌کنند که این ستاد مخالف شادی مردم است در صورتیکه اینطور نیست و حاضر هستیم بهترین زمینه‌ها را برای شادی مردم فراهم کنیم اما معتقدیم زمانی مردم شاد می‌شوند که توسعه درست، متوازن و هم‌جهت باشد.

وی اظهار کرد: زمانیکه توسعه به درستی صورت بگیرد، خود به خود شادی در بین مردم ایجاد می‌شود و اگر متوازن در بخش‌های مختلف حرکت کنیم، می‌توانیم به توسعه‌ پایدار برسیم.

قدردانی از تلاش‌های استاندار برای ایجاد شغل در استان؛ عده‌ای گرای غلط به استاندار می‌دهند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به سخنرانی چند روز گذشته خود در یکی از مراسمات گفت: تصور برخی افراد بر این بود که ما مسئولان را زیر سؤال برده‌ایم، در صورتیکه اینطور نبوده و هر جایی که اشکالاتی ببینیم مطرح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید اظهارات و صحبت‌های مطرح شده براساس واقعیت‌ها باشد، عنوان کرد: اگر بنده یک‌ مورد حرف غیرواقعی بیان کرده‌ام، آن افراد سند ارائه بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با قدردانی از تلاش‌های استاندار برای ایجاد شغل در استان خاطر نشان کرد: عده‌ای به‌شدت دنبال این هستند که این حرکت به نتیجه نرسد و گرای غلط به وی می‌دهند.

۱۲۶ میلیون تومان هزینه سفر هوایی وزیر به کردستان؛ گرفتن تخته نرد ۳ میلیون تومانی برای وزیر چاپلوسی نیست؟

وی ادامه داد: زمانیکه وزیری وارد کردستان می‌شود چه اشکالی دارد که از طریق حمل‌ونقل زمینی به شهرستان‌ها سفر کند، نیازی نیست در این شرایط کنونی که برخی افراد برای یک لقمه نان آویزان سطل‌های زباله می‌شوند، ۱۲۶ میلیون تومان هزینه اجاره هلی‌کوپتر باشد.

الله‌مرادی افزود: کدام آدم عاقل در این شرایط کنونی همچنین کاری را می‌پذیرد که ۱۲۶ میلیون تومان هزینه سفر هوایی وزیر باشد، به‌جای این هزینه مشکل ۱۰ نفر از نیامندان حل شود؛ آیا پذیرایی ۷ نوع غذا و گرفتن تخته نرد ۳ میلیون تومانی برای وزیر چاپلوسی و تملق و دامن‌زدن به اشرافی‌گری نیست.

کسانی که مردم را به آواز، رقص و بی‌بندوباری سرگرم می‌کنند، مخالف توسعه کردستان هستند

وی اظهار کرد: اظهارتی مطرح می‌شود که برخی افراد مخالف کردستان هستند، اما سئوال اینجاست چه کسانی مخالفند؟، کسانی مخالف هستند که مردم را به آواز، رقص و بی‌بندوباری سرگرم می‌کنند و مردم را متوجه مشکلاتی که باید توسط مدیران حل شود، نمی‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: استاندار کردستان برای ایجاد اشتغال‌زایی در استان تلاش می‌کند و کارهای خوبی نیز انجام داده اما دلیل نمی‌شود کسیکه بابت مشکلات موجود انتقاد کرد، فوراً اعلام کنند آن فرد مخالف توسعه است.

وی گفت: آیا توسعه این است که میلیون‌ها تومان پول مردم کردستان در برج میلاد تهران هزینه شود و بگوییم شب فرهنگی برگزار کرده‌ایم، در صورتیکه جامعه ما هزاران درد دارد.

میراث فرهنگی پول‌هایش را در کردستان هزینه کند نه در برج میلاد تهران

الله‌مرادی افزود: میراث فرهنگی باید میراث فرهنگی کردستان را پاسداری کند و پول‌هایش را خرج بناهای تاریخی که به‌دلیل نبود اعتبارات در حال تخریب است، هزینه کند نه اینکه در برج میلاد تهران.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطر نشان کرد: سئوال اینجاست آیا ما مخالف توسعه کردستان هستیم یا این آقایی که هدف اصلی خود را فراموش کرده و به‌دنبال اثرگذاری در تهران است.

وی گفت: آمدن هر روز یک وزیر به کردستان منشاء خیر و برکت است، ما از برخی مدیران و دستگاه‌هایی که بدون حاشیه کار می‌کنند، تشکر می‌کنیم و دستشان را می‌بوسیم اما از برخی حرکت‌هایی که به‌نام مدیریت زمان و توسعه انجام می‌شود، انتقاد هم داریم.

استاندار کردستان به مسائل ارزشی توجه کند؛ چرخش دستمال رقص در برج میلاد نماد کردستان نیست

الله‌مرادی تاکید کرد: از استاندار کردستان انتظار داریم به همان اندازه که به مسائلی که ادارات برای فرهنگ حاشیه درست می‌کنند، به مسائل ارزشی همچون شورای فرهنگ عمومی، شورای امربه‌معروف و شورای اقامه نماز هم توجه کند.

وی خاطر نشان کرد: زمانیکه به استان‌هایی دیگر می‌روید برخورداری‌های خود را نشان می‌دهند اما زمانیکه کردستان را نشان می‌دهند جوانی در برج میلاد دستمال به دست گرفته و می‌رقصد، در صورتیکه این نماد کردستان نیست، چرا این مسئولان اساتید و افرادهای برجسته را به معرفی نمی‌کنند؟!

با برگزاری مراسم‌های شادی برای مردم مخالف نیستیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: ما با هیچ‌گونه برگزاری مراسم شادی و کنسرت برای مردم و توسعه کردستان مخالف نیستیم بلکه مخالف بی‌بندوباری هستیم و شدیداً جلوی آن را می‌گیریم و اصلاً هم با کسی تعارفی نداریم.

الله‌مرادی افزود: از خداوند می‌خواهیم این توفیق را به اصحاب رسانه کردستان بدهد که در جهت سالم‌سازی فضای جامعه گام برداریم و فراموش نکنیم که در قیامت از ما سؤال و جواب می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد