تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 16:53
کد خبر : 38237

رسانه‌ها مردم را با ادبیات امربه‌معروف آشنا کنند

رسانه‌ها مردم را با ادبیات امربه‌معروف آشنا کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، یاسر قزوهی امشب در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: کار خبری هم یک نوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است. هم اینکه رسانه‌ها به موضوعات مختلف ورود کرده و اطلاع‌رسانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، یاسر قزوهی امشب در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: کار خبری هم یک نوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است. هم اینکه رسانه‌ها به موضوعات مختلف ورود کرده و اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری می‌کند، مصداق امربه‌معروف است.

وی با اشاره به نقش آگاهی‌بخشی جامعه از سوی رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها واسطه‌ای بین مردم و مسئولان هستند و تمام کارهایی که یک خبرنگار انجام می‌دهد همان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خواهد بود.

جانشین دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه به عنوان یک آمربه معروف همواره آمادگی حمایت از خبرنگاران را دارم، خاطرنشان کرد: اگر بگویم از وضعیت رسانه‌ها راضی هستم، دروغ گفته‌ام اما انتظار ما از رسانه‌ها بیش از این میزان است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نسبت به معرفی امربه معروف تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: مردم هنوز با ادبیات امربه معروف آشنا نیستند و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

قزوهی بیان داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مطالبه‌گری داشته باشند و بسیاری از موضوعات و کارهایی که در استان انجام می‌شود، به عنوان مطالبه مردمی را بیان کنند. اگر برای خلیج گرگان، محیط زیست و مباحث دیگری مانند ترافیک و آبادانی شهر و منطقه کار کنند هم می‌توانند جامعه را حساس نمایند.

وی افزود: حس مسئولیت را باید از طریق رسانه‌ها به مردم انتقال داد و آنها می‌توانند واسطه این پیام باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد