توجه به رسانههای نوشتاری و مجازی، لازمه ترویج امر به معروف است
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس امروز، ۲۴ بهمن در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی یک روزه مسئولین روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس امروز، ۲۴ بهمن در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی یک روزه مسئولین روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های این استان به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومیها در سازمانها و نهادها اشاره کرد و گفت: روابط عمومیها میتوانند شالوده و زیربنای ساختار سازمان و مؤثر در تصمیمسازیهای حوزه کاری آن باشند.
وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شبکههای اجتماعی و رسانههای مکتوب در تعیین سبک زندگی مردم گفت: امروز برای شناساندن منکر و اشاعه و ترویج معروف در میان آحاد مردم، باید بیشتر به سمت رسانههای نوشتاری و مجازی برویم هرچند که نقش رسانه ملی نیز بسیار تأثیرگذار است و نمیتوان از کنار آن گذشت.
یادآور میشود، این دوره آموزشی یک روزه شامل نشست هماندیشی با موضوع نقش روابط عمومیدر گفتمانسازی راهبرد عملی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و کارگاه تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری بود که در پایان این دوره، از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانهای کازرون، فسا، لارستان، استهبان و اقلید به عنوان روابط عمومیهای برتر با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰