تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 12:20
کد خبر : 38032

زن مسلمان ایرانی با حفظ حجاب خود نقشه های دشمن را خنثی می کند

زن مسلمان ایرانی با حفظ حجاب خود نقشه های دشمن را خنثی می کند

موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : حجاب یکی از نشانه ها و نماد زن مسلمان است و  حجاب در واقع از عفت زن مسلمان در برابر نگاه های هوس آلود صیانت می کند. وی از حجاب به عنوان قلعه ای که از

موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : حجاب یکی از نشانه ها و نماد زن مسلمان است و  حجاب در واقع از عفت زن مسلمان در برابر نگاه های هوس آلود صیانت می کند.

وی از حجاب به عنوان قلعه ای که از ارزش های زن مسلمان محافظت می کند یاد کرد و اظهار داشت: زن مسلمان با حفظ حجاب به منزلت و شان مادرانه خویش ارزش بخشیده و آنرا حفظ می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه افزود: زن مسلمان ایرانی با حفظ حجاب خود نقشه های دشمن را خنثی و موجب استحکام خانواده و قوت آن می شود.

موحد با بیان اینکه مادران با حجاب مظهر عفت و پرورش فرزندان متدین و با ایمان هستند، گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در دامن مادرانی پرورش یافته اند که به حجاب به عنوان ارزش توجه داشته و تربیت یافته اند که در دفاع از اعتقادات و آرمانهای اسلام و انقلاب جانفشانی کرده اند.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد