تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 4:39
کد خبر : 37820

طرح «جهادگر شهید حججی» ویژه گروه‌های جهادی برگزار می‌شود

طرح «جهادگر شهید حججی» ویژه گروه‌های جهادی برگزار می‌شود

محمد حسین تفویضی، مسئول قرارگاه جهادی عبادالرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  از برگزاری دومین دوره از طرح جهادگر شهید محسن حججی ویژه گروههای جهادی فعال سراسر کشور در تابستان سال جاری خبر داد. وی با اشاره به برگزاری اولین دوره از این طرح در تابستان سال گذشته خاطر نشان کرد: ما در طرح

محمد حسین تفویضی، مسئول قرارگاه جهادی عبادالرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  از برگزاری دومین دوره از طرح جهادگر شهید محسن حججی ویژه گروههای جهادی فعال سراسر کشور در تابستان سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری اولین دوره از این طرح در تابستان سال گذشته خاطر نشان کرد: ما در طرح جهادگر شهید محسن حججی به دنبال توانمندسازی علمی گروههای جهادی جهت اثرگذاری واقعی در بهبود وضع معیشت مناطق محروم کشور هستیم.   تفویضی افزود: در چند سال گذشته احساس خلا فعالیت‌های اقتصادی در برنامه ی گروه های جهادی، بعضی از آن‌ها را به این سمت پیش برد که در مناطق محروم طرحهای اشتغالزایی راه بیاندازند، اما متاسفانه بعضا این طرح های اقتصادی با شکست مواجه شدند.   مسئول قرارگاه جهادی عبادالرحمن برخی از دلایل این عدم موفقیت را عدم آگاهی کامل از فرهنگ کار و رسومات محلی مردم، بی توجهی به مشکلات واقعی و ظرفیتهای بالقوه منطقه، فقدان روحیه مردم محوری و اطلاعات ناکافی از ساز و کار اشتغالزایی متناسب با فرهنگ و جغرافیای منطقه عنوان کرده و خاطرنشان کرد: دوره تخصصی شهید حججی ضمن توجه ویژه به این موارد گفته شده ساز و کار‌هایی عملیاتی جهت ورود دقیق و برنامه ریزی شده به مناطق محروم جهت بهبود وضع معیشت مردم این مناطق ارائه می دهد و بدین منظور از تجربیات موفق افراد و گروههای فعال در زمینه محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیز استفاده می کند.
مسئول قرارگاه جهادی عبادالرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: دومین دوره طرح جهادگر شهید محسن حججی از ۳۰ مرداد لغایت ۵ شهریور سال جاری با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و جهادی، گروههای جهادی فعال سراسر کشور و الگو‌های موفق جهادی در شهر تهران برگزار می‌شود و در پایان دوره گواهی معتبر حضور و موفقیت در گذراندن آن به شرکت کنندگان اعطا می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد