تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 7:55
کد خبر : 37770

عروس خاندان حسینی با نوه فردین مشغول چه کاری است؟ / اسپانسر حلقه استحاله حجاب در فضای مجازی کیست؟ + تصاویر

عروس خاندان حسینی با نوه فردین مشغول چه کاری است؟ / اسپانسر حلقه استحاله حجاب در فضای مجازی کیست؟ + تصاویر

صراط: در مطالب قبلی پیرامون تغییر سبک زندگی و استحاله حجاب در فضای مجازی گفته شد.آناشید و زهرا حسینی دو تن از افرادی بودند که از نقش اثرگذار آنها در این موضوع نمی توان گذشتآناشید حسینی عروس سفیر ایران در دانمارک که به تازگی مراسم لاکچری ازدواجش بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و

صراط:

در مطالب قبلی پیرامون تغییر سبک زندگی و استحاله حجاب در فضای مجازی گفته شد.
آناشید و زهرا حسینی دو تن از افرادی بودند که از نقش اثرگذار آنها در این موضوع نمی توان گذشت
آناشید حسینی عروس سفیر ایران در دانمارک که به تازگی مراسم لاکچری ازدواجش بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و زهرا حسینی دختر حمید حسینی عضو اتاقی بازرگانی و برادرزاده وزیر سابق ارشاد و البته نوه خواهر مرحوم هاشمی رفسنجانی.
در گام سوم، باید به فعالیتهای عروس این خانواده اشاره کرد .
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری صراط، همسر سیدهادی حسینی شریک فرزند محمدرضا عارف یکی از افرادی است که در فضای مجازی با معرفی برند خود، در ظاهر قصد ایجاد بازار برای  فروش مانتو و لباس های زنانه را دارد اما آنچه در حقیقت رقم می زند همان تغییر سبک زندگی و ذائقه مخاطبانش است.
جالب اینجاست که کلیپ های تبلیغاتی این گروه به اصطلاح مربوط به حجاب، توسط حنا فردین نوه محمدعلی فردین تولید می شود و جالبتر اینکه بدانیم حنا فردین یکی از حامیان و مبلغان نفر اول یعنی آناشید حسینی است!
اینک فعالیت تنگاتنگ حنا فردین و عروس خانواده حسینی، کار را به جایی رسانده که با یک جستجوی ساده در اینستاگرام به راحتی می توان به آنچه توسط این حلقه در حال رقم خوردن است دست یافت.
تبلیغات نرمی که پیج آنها در فضای مجازی مشغول آن است، مخاطب را به سمت استقاده از محصولات این برند سوق داده و در نهایت آنچه اتفاق می افتد تغییر ذائقه مخاطب و استحاله حجاب توسط این حلقه است.
عدم نظارت بر وضعیت فوق کار را به جایی رسانده که عروس این خاندان فروشگاههای متنوعی را در شهرهای مختلف راه اندازی کرده است و بنا به آنچه پیش از این گفته شد، از این رهگذر سود خوبی به جیب می زنند.
حمید حسینی تاجر معروف حوزه نفت و گاز یکی از افرادی است که حمایت خود از اقدامات اعضای خانواده اش را علنی کرده است
تغییر سبک زندگی، تبدیل ذائقه مخاطب، استفاده از برندهای لاکچری و در نهایت سود مالی مناسب، اقدامی است که حلقه استحاله حجاب در فضای مجازی مشغول عملیاتی کردن آن است.
عروس خواهر هاشمی رفسنجانی با همکاری برخی دیگر از نزدیکانشان و اشاعه فعالیتهایشان توسط امثال نفیسه اشراقی و حنا فردین و … یکی دیگر از اعضای حلقه استحاله حجاب هستند
در مطالب بعدی ضمن معرفی دیگر اعضای این پازل، به آنچه در پشت پرده برای به جیب زدن شود مالی توسط افراد اقتصادی این خاندان رقم می خورد اشاره خواهد شد .

 

صفحه نوه محمد علی فردین و تبلیغات رنگارنگ پیج عروس خانواده حسینی صفحه نوه محمد علی فردین و تبلیغات رنگارنگ پیج عروس خانواده حسینی تبلیغ صفحه برند عروس خانواده حمید حسینی در پیج اینستاگرام حنا فردین تبلیغ صفحه برند عروس خانواده حمید حسینی در پیج اینستاگرام حنا فردین نمای کلی از صفحه اینستاگرام مشاور تجاری عروس خاندان! نمای کلی از صفحه اینستاگرام مشاور تجاری عروس خاندان! تولیدات یک دقیقه ای خانم فردین و مشاورانش برای برند عروس خاندان حسینی تولیدات یک دقیقه ای خانم فردین و مشاورانش برای برند عروس خاندان حسینی اینبار تشکر پیج عروس خاندان از خانم فردین! اینبار تشکر پیج عروس خاندان از خانم فردین!

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد