تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 10:24
کد خبر : 3760

بسیج در تمام عرصه ها حماسه آفرین است

بسیج در تمام عرصه ها حماسه آفرین است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن عصر دیروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور بسیجیان در حسینیه سپاه ناحیه فومن برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن عصر دیروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور بسیجیان در حسینیه سپاه ناحیه فومن برگزار شد گفت: بسیج خنثی نیست و در تمام عرصه ها حماسه آفرین است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ماموریت ویژه بسیج حماسه آفرینی در همه عرصه ها به خصوص در فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ میرزاپور با اشاره به راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه به عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان، برگزاری سالانه جشن پیروزی انقلاب توسط خود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک حماسه ماندگار و با عظمت در تاریخ جهان است که خود سردمداران استکبار با آن همه رسانه و سازمان‌های امنیتی پیشرفته‌ای که در اختیار داشتند نتوانستند وقوع انقلاب اسلامی را پیش‌بینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان خاطر نشان کرد:‌ ما به این مردم و خدمتگزاری این مردم افتخار می‌کنیم، آن‌ها همان مردمی هستند که امام فرمود از مردم اهل حجاز در عصر رسول الله(ص) و از مردم کوفه در عصر امیرالمؤمنین(ع) بالاتر هستند. مردم ولایتمداری که در هیچ برهه‌ای از تاریخ رهبر و ولی‌فقیه خود را تنها نگذاشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد