تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 12:32
کد خبر : 37446

سمنان| فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر احیا می‌شود

سمنان| فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر احیا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر امروز به یک واجب فراموش‌شده تبدیل‌شده است و باید بستر لازم برای ترویج این فریضه در جامعه اقدام شود. وی بابیان اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر امروز به یک واجب فراموش‌شده تبدیل‌شده است و باید بستر لازم برای ترویج این فریضه در جامعه اقدام شود.

وی بابیان اینکه با مشارکت و همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان و اداره اوقاف انجمن یاوران وقف در استان سمنان برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شد افزود: تقویت این فریضه الهی در جامعه در اولویت نخست این انجمن قرار دارد.

دادستان مرکزی استان سمنان با تأکید بر اینکه احکام اعضای انجمن صادرشده است تصریح کرد: وقف جدید در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر ازجمله رسالت‌های این انجمن است.

وی بابیان اینکه این نوع وقف مشارکتی است تصریح کرد: تقویت حضور مردم برای وقف مشارکتی نقش مؤثری در احیای این فریضه ایفا می‌کند.

آسیابی با اشاره به اینکه احیای فریضه امربه‌معروف و فرهنگ عاشورا به‌ویژه در ایام دهه محرم‌الحرام در دستور کار است اذعان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین فرایضی است که باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه آن را احیا کنیم.

وی رویکرد کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را ازجمله اساسی‌ترین اهداف اجرای طرح‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اعلام کرد وابراز داشت: هم‌اکنون بالغ‌بر ۴۰۰۰ نفر آمر به معروف در استان سمنان در حال فعالیت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و دولت باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای احیای این فریضه انسان‌ساز بهره‌گیری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد