تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 8:39
کد خبر : 37350

هشدار رئیس حزب مسلم لیگ پاکستان درباره تقلب در انتخابات

هشدار رئیس حزب مسلم لیگ پاکستان درباره تقلب در انتخابات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، «شهباز شریف» رئیس حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف گفت: اگر کمیسیون نظارت بر انتخابات نتواند از تقلب در رأی‌گیری جلوگیری کند کسی نمی‌تواند اعتراضات مردمی را مهار کند. وی افزود: برخی عوامل سعی دارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، «شهباز شریف» رئیس حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف گفت: اگر کمیسیون نظارت بر انتخابات نتواند از تقلب در رأی‌گیری جلوگیری کند کسی نمی‌تواند اعتراضات مردمی را مهار کند.

وی افزود: برخی عوامل سعی دارند با دسیسه از پیروزی حزب مسلم لیگ در انتخابات جلوگیری به عمل آورند.

رئیس حزب مسلم لیگ تأکید کرد:ر با اینکه «آصف علی زرداری» رهبر حزب مردم و خواهرش «فریال تالپور» در زمینه فساد اقتصادی مجرم شناخته شده‌اند اما حق شرکت در انتخابات را دارند اما رهبران حزب مسلم لیگ باید در زندان باشند.

شریف اظهار داشت: آصف علی زرداری می‌تواند در انتخابات شرکت کند اما «حنیف عباسی» عضو ارشد حزب مسلم در ایام نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شبانه دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود:پلیس و کمیسیون نظارت بر انتخابات باید خود را برای مواجه شدن با اعتراضات مردمی در صورت تقلب در انتخابات آمادگی داشته باشند.

انتخابات پارلمانی پاکستان قرار است ۲۵ جولای ۲ روز دیگر برگزار و دولت این کشور برای مدت ۵ سال تعیین خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد