تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 7:37
کد خبر : 36861

فرهنگ ایرانی و اسلامی؛ نسخه کامل در تحکیم بنیان خانواده

فرهنگ ایرانی و اسلامی؛ نسخه کامل در تحکیم بنیان خانواده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران، محمود شالویی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز گذشته، ۲۵ تیرماه در همایش حریم عشق تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری و کاهش طلاق که در سالن اجتماعات ارشاد گلوگاه برگزار شد، گفت: آنچه زندگی را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران، محمود شالویی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز گذشته، ۲۵ تیرماه در همایش حریم عشق تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری و کاهش طلاق که در سالن اجتماعات ارشاد گلوگاه برگزار شد، گفت: آنچه زندگی را پایدار می‌کند عشق پایدارو اصیل است که عاطفه و احساس را درزندگی جاری و ساری می کند.

وی با بیان اینکه عشق بنیان خانواده را مستحکم می‌کند و پایبندی زندگی را رقم می زند، تصریح کرد: در ازدواج‌های شرقی مبنا عشق پاک بوده و نباید از آن فاصله گرفت.

شالویی با بیان اینکه اگر عشق در زندگی‌ها کم رنگ شود جامعه دچار آسیب‌های جدی می‌شود، تصریح کرد: در ترویج الگوها و مهارت‌های زندگی و کاهش طلاق در جامعه، فرهنگ ایرانی و اسلامی، نسخه کاملی است و نباید به دنبال نسخه‌های غربی بود.

وی با بیان این که خانواده عنصر مهمی از جامعه است، افزود: آموزش مهارت‌های زندگی، آگاهی بخشی به نسل امروز و پرداختن به آموزه‌های دینی و ایرانی باید اساس فرهنگ سازی‌ها در پیشگیری و کاهش طلاق قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه باید همدیگر را درک کنیم و در زندگی مشترک به فهم مشترک برسیم، اظهار کرد: فرهنگ و هنر می‌تواند در معرفی چهره قبیح و آسیب‌زای طلاق به آحاد جامعه نقش موثری ایفا کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا یکی از نکات جالب این همایش برگزاری مراسم عقد یک زوج جوان توسط امام جمعه گلوگاه و هدیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد