تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 7:01
کد خبر : 36782

نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه امام خمینی برگزار می‌شود

نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه امام خمینی برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و پنجمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه برگزار خواهد شد. براساس این گزارش، نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با شعار «مسئول مردمی، نظارت همگانی» و با حضور اعضای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و پنجمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با شعار «مسئول مردمی، نظارت همگانی» و با حضور اعضای انجمن‌های اسلامی سراسر کشوربرگزار می‌شود.

گفتنی است، در این نشست یک میزگرد هم با حضور ائمه جمعه قزوین، رشت، و خرمشهر هم برگزار خواهد شد و پیرامون جایگاه ائمه جمعه در ساختار نظام مردم‌سالر دینی و مولفه‌های امام جمعه مردمی بحث خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این نشست در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود شورای مرکزی دور جدید دفتر تحکیم وحدت هم انتخاب خواهند شد.   نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه امام خمینی برگزار می‌شود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد