تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1397 - 11:39
کد خبر : 36481

تلاش دشمنان برای معرفی بی‎حجابی به عنوان یک تمدن/ نتیجه مسامحه در دین فروپاشی بنیان خانواده است

تلاش دشمنان برای معرفی بی‎حجابی به عنوان یک تمدن/ نتیجه مسامحه در دین فروپاشی بنیان خانواده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام والمسلمین سید سیاح در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: عفاف و حجاب فقط مختص به هفته حجاب و عفاف نیست بلکه هر روز برای مسلمانان روز عفاف و حجاب است. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام والمسلمین سید سیاح در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: عفاف و حجاب فقط مختص به هفته حجاب و عفاف نیست بلکه هر روز برای مسلمانان روز عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند از طریق شبیخون فرهنگی ، عزت و کرامت زنان را خدشه دار کنند، تصریح کرد: نتیجه مسامحه در  دین،  فروپاشی بنیان خانواده و فرورفتن جامعه در منجلاب فساد است.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد غرب ازدواج را محدودیت آزادی می داند و به جای آن ازدواج سفید را پیشنهاد می دهد که نتیجه آن بی معنی شدن خانواده است.

سیاح با بیان اینکه عفت فقط مختص به زنان نیست و مردان هم باید عفاف داشته باشند، گفت: ۴۹ درصد آمار طلاق از بدحجابی و بی حجابی نشات میگیرد که بسیار ناراحت کننده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ساعتی از ضربه زدن به حجاب و عفاف زنان غافل نیستند، خاطرنشان کرد: امروز مزدوران دشمن، با ایجاد شبهه و تمسخر زنان با حجاب ، حجاب را بازگشت به دوران جاهلیت می دانند درحالی بدون هیچ  تردیدی، بی حجابی خود بازگشت به جاهلیت است.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز باید همه زنان و دختران ما در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار باشند تا اجازه سوءاستفاده از احساسات زنان و دختران نداشته باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد