تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 10:17
کد خبر : 35619

اجتماع هزار نفری مدافعان حریم خانواده در همدان

اجتماع هزار نفری مدافعان حریم خانواده در همدان

حجت الاسلام سید محمدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با بیان اینکه نوزدهم تا بیست و پنجم تیرماه هفته جهانی عفاف و حجاب است اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.وی با بیان اینکه قیام خونین گوهرشاد عظیم ترین و مظلومانه ترین

اجتماع هزار نفری مدافعان حریم خانواده در همدان

حجت الاسلام سید محمدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با بیان اینکه نوزدهم تا بیست و پنجم تیرماه هفته جهانی عفاف و حجاب است اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه قیام خونین گوهرشاد عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب است افزود: هفته عفاف و حجاب با شعار «مدافعان حریم خانواده» در راستای گرامیداشت قیام گوهرشاد و یادبود کشتار بی رحمانه دو هزار نفر توسط نیرو‌های عمال رضاخان در صحن گوهرشاد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاضلیان اشاره ای به روز شمار هفته عفاف و حجاب داشت و اضافه کرد: ۱۹ تیر ماه به نام عفاف و حجاب، احترام به خویشتن، حقوق شهروندی و ۲۰ تیر به عفاف و حجاب، مظهر وقار، آرامش خانواده نامگذای شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: ۲۱ تیر ماه عفاف و حجاب، اصالت ایرانی، هویت اسلامی، ۲۲ تیرما عفاف و حجاب، جهاد کبیر و وصیت شهیدان و بیست و سوم تیرماه به روز عفاف و حجاب، تمدن اسلامی، نیاز جهانی و روز تعامل و گفتگوی سازنده جهان نامگذاری شده است.
وی ابراز کرد: بیست و چهارم تیرماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(ع) به نام عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی(س) مزین شده است بیست و پنجم تیرماه نیز به عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی، نشاط اجتماعی نامگذاری شده است.
حجت‌الاسلام فاضلیان بیان کرد: برنامه‌های متنوعی با رویکرد توجه ویژه به خانواده و اهمیت آن در اسلام و نظام اسلامی برای این هفته در نظر گرفته شده است که شاخص‌ترین آن، مراسم اجتماع هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز ۲۴ تیر ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(ع) در پیاده راه بوعلی است.

تقدیر از بانوان محجبه موفق در نهاد‌های مختلف استان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر به همراه سخنرانی، مولوی، اجرای سرود و کلیپ‌های ارزشی و … با حضور حداکثری خانواده‌های مدافع حریم عفاف و حجاب برگزار خواهد شد، نماز مغرب و عشا نیز در همان محل به صورت جماعت برگزار می‌شود.
وی افزود: در روز ۲۱ تیر ماه به نام روز عفاف و حجاب نیز، در میادین مختلف شهر غرفه‌های فرهنگی در زمینه مشاوره و حجاب و عفاف مستقر خواهند بود، اهدا شاخه گل به بانوان محجبه، توزیع رایگان چادر و سخنرانی مشاوران در تکایا، مساجد و حسینیه‌ها در خصوص عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این مجموعه در این ایام است.
حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه حضرت معصومه(ع) سمبل عفاف و حجاب است بیان کرد: جایگاه والای حضرت معصومه(ع) در عرصه‌های مختلف جامعه می‌تواند الگوی موفق و کاملی برای دختران و زنان این مرز و بوم باشد در این راستا امسال برای نخستین بار از بانوان محجبه موفق در نهاد‌های مختلف استان در عرصه‌های مختلف، علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و … تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد