تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 12:03
کد خبر : 35267

مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمن امر به معروف است/ وجود ۱۲۰ آیه قرآن درباره این فرایض

مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمن امر به معروف است/ وجود ۱۲۰ آیه قرآن درباره این فرایض

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۶ تیرماه در جمع دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شیراز، مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمن را امر به معروف و نهی از منکر

مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمن امر به معروف است/ وجود 120 آیه قرآن درباره این فرایض

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۶ تیرماه در جمع دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شیراز، مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمن را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: داشتن آگاهی، بصیرت و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در خنثی کردن حربه‌های دشمن بسیار مؤثر است.
وی بیان کرد: راهبرد و برآورد دشمنان نسبت به مردم ایران غلط است، چون آن‌ها مردم ایران را نمی‌شناسند و باید در این خصوص به حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن سال گذشته و روز قدس امسال نگاه کنند.
گودرزی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک ایستگاه اثرگذار و تداوم‌دهنده درخت تنومند اسلام است، ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر توفیقی است که خداوند به انسان عطا می‌کند تا در راستای انجام فریضه دینی و هنجارسازی اجتماعی قدم بردارد.
وی گفت: ۲۰ آیه قرآن کریم به‌صورت مستقیم و ۱۰۰ آیه آن به‌صورت غیر مستقیم به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرده است.
گودرزی با بیان اینکه نشر فرهنگ دینی و این فریضه واجب در جامعه بسیار ضروری است، خطاب به دبیران امر به معروف گفت: شما به عنوان دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار پر رنگی در این خصوص دارید.
رئیس پلیس شیراز با تصریح اینکه امر به معروف و نهی از منکر بهترین مؤلفه اجتماعی و سلامت و بقای جامعه در گرو انجام دادن این فریضه واجب است، تأکید کرد: در عین حال کسی که به دیگران تذکر می‌دهد، باید خودسازی نفس داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه وظایف ناجا در راستای امر به معروف و نهی از منکر مشخص شده است، افزود: نیروی انتظامی با وجود گستردگی و تنوع مأموریت‌های محوله، در راستای اجرایی کردن این فریضه مهم اقدامات خود را انجام می‌دهد.
گودرزی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، گفت: انجام این فریضه باید به صورت جدی در جامعه دنبال شود.
وی در پایان امر به معروف و نهی از منکر را بهترین مؤلفه اجتماعی عنوان کرد و گفت: سلامت و بقای جامعه در گرو انجام دادن این فریضه واجب است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد