تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 8:31
کد خبر : 34933

آمار طلاق در گناوه کاهش یافت

آمار طلاق در گناوه کاهش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، احمد ناصرزاده روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: پرونده های طلاق مراحل مختلفی دارد که قبل از صدور رای برای منصرف کردن به نهادهای مربوطه ارجاع می شوند و درصورتی که داوری، مشاوره و معتمدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، احمد ناصرزاده روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: پرونده های طلاق مراحل مختلفی دارد که قبل از صدور رای برای منصرف کردن به نهادهای مربوطه ارجاع می شوند و درصورتی که داوری، مشاوره و معتمدان نتیجه ای نداشت، به ناچار با توافق دوطرف تصمیم لازم گرفته خواهد شد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی با رئیس و اعضای شورای تامین و آگاهی و مشارکت مردم، این شهرستان از ضریب امنیتی بالایی برخوردار و برای تبهکاران و جرائم خشن ناامن است.
ناصرزاده، با بیان عملکرد سال ۱۳۹۶ دادگستری این شهرستان اشاره کرد و گفت: دراین مدت ۲۰ هزار و ۳۰۸ پرونده جدا از پرونده های دادگاه شهر ریگ و شورای حل اختلاف وارد دادگستری این شهرستان شد که ازاین مجموع به ۱۹ هزار و ۷۰۵ فقره رسیدگی و نتایج آن مشخص شد.
رئیس دادگستری گناوه اظهارداشت: استقرار قاضی کشیک در ایام تعطیلات در برنامه کاری قرار گرفته و بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در مواقع ضروری و فوری است.
وی افزود: راه اندازی سامانه ثنا یکی از بهترین اقدام های قوه قضاییه است که در خدمت رسانی و سهولت دسترسی مردم به پرونده های خود و جلوگیری از اطاله دادرسی اثرگذار بوده است.
ناصرزاده گفت: هرگونه دادخواستی که در سامانه ثنا توسط افراد ثبت شود در هر نقطه ای از کشور امکان آن فراهم است که با ارسال پیامک مربوطه از روند پرونده خود آگاهی پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه در اصول ۱۵۶ تا ۱۷۴ قانون اساسی به قوه قضاییه پرداخته و وظایف آن مشخص شده است، افزود: رسیدگی به صدور حکم در مورد تظلمات، تعدیات، شکایات، حل وفصل دعاوی، رفع خصومت ها، احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی های مشروع، نظارت برحسن اجرای قوانین، کشف جرم و تعقیب و مجازات و تعزیر مجرمین، اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام و اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمان از عمده ماموریت های قوه قضاییه است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
۶۱۶۴/۶۰۴۳**
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد