تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1397 - 19:18
کد خبر : 34811

ظرفیت پذیرش در کمپ لنگر بجنورد باید افزایش یابد

ظرفیت پذیرش در کمپ لنگر بجنورد باید افزایش یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمود ثمینی روز پنجشنبه در نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی استان اظهار داشت: اکنون به علت کمبود ظرفیت پذیرش در این مرکز، افراد در مدت کوتاهی پس از نگهداری، رها می شوند و بر این اساس نتیجه دلخواه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمود ثمینی روز پنجشنبه در نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی استان اظهار داشت: اکنون به علت کمبود ظرفیت پذیرش در این مرکز، افراد در مدت کوتاهی پس از نگهداری، رها می شوند و بر این اساس نتیجه دلخواه به دست نمی آید.
وی افزود: معتادان پس از خروج از مرکز دوباره با مشکلات و آسیب ها گریبان گیر می شوند.
ثمینی با اشاره به اینکه مرکز ماده ۱۶ استان به بهزیستی واگذار شده است گفت: این اداره هم مدیریت کمپ را به بخش خصوصی واگذار کرده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه باید برای اشتغال و درمان معتادان فکر جدی و مناسب اندیشه شود گفت: این بدان معنا نیست که در این باره خوب اقدام نشده است اما دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان در اجرای اقدامات با مشکلاتی روبه رو هستند و اهداف به طور کامل محقق نشده است.
وی، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی را از آسیب های اجتماعی مهم خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: یک سوم از جمعیت بجنورد، مرکز استان در مناطق حاشیه سکونت دارند و آسیب هایی چون اعتیاد، طلاق و سایر آسیب ها زایده حاشیه نشینی باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه حاشیه نشینان از بسیاری از خدمات محروم هستند افزود: در خراسان شمالی، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی در اولویت اصلی آسیب های اجتماعی قرار دارند.
خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد