تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 - 4:16
کد خبر : 34098

خراسان‌جنوبی رتبه ۲۸ طلاق در کشور را دارد

خراسان‌جنوبی رتبه ۲۸ طلاق در کشور را دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان جنوبی، مجتبی فاطمی روز گذشته ۲۱ خرداد در نخستین نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت جوانان استان، گفت: امروز مشکلات روحی، روانی، معرفتی و هویتی چالش اصلی پیش رو برای جوانان است. وی افزود: سال گذشته ۶۷۳۶ پرونده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان جنوبی، مجتبی فاطمی روز گذشته ۲۱ خرداد در نخستین نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت جوانان استان، گفت: امروز مشکلات روحی، روانی، معرفتی و هویتی چالش اصلی پیش رو برای جوانان است.

وی افزود: سال گذشته ۶۷۳۶ پرونده ازدواج در استان ثبت شد که ۵۵۵۹ واقعه ازدواج فقط مخصوص گروه جوانان بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ۱۲۲۳ واقعه طلاق را ثبت کردیم و خراسان‌جنوبی رتبه بیست و هشتم طلاق در کشور را دارد.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی و ماهواره در فروپاشی بنیان خانواده‌، افزود: بسیاری از زنانی که از همسران خود جداشده‌اند در پرسش‌نامه‌های تحقیقاتی بیان کرده‌اند که ساعات فراغت زیادی را صرف فضای مجازی و دیدن شبکه‌های ماهواره‌ای کرده‌اند.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی نیز در این نشست گفت: اوقات فراغت جوانان نباید فقط با یکسری برنامه سپری شود، بلکه این اوقات باید غنی شود.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت از روستاهای صفر مرزی تا مرکز استان برای اوقات فراغت برنامه دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: هنوز نقاط ضعف و مثبت برنامه‌ها ارزیابی نشده و سال قبل ۳۰ رشته کلاس اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

وی اظهارکرد: مشوق لازم برای اوقات فراغت جوانان مانند استخر شنا و ورزشگاه‌ها ارائه شود و پایگاه‌هایی که میدانی کار کرده‌اند باید از طرف مسئولان مورد تجلیل قرار گیرند.

دراین نشست نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان نظرات و پیشنهادهای خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت ارایه کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد