تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 19:59
کد خبر : 3327

دوچرخه سوار حامی برخورد با حقوق های نجومی وارد زابل شد/ نجومی بگیران دزدان آشکار بیت المال/ هیچ مسئولی طلبکار انقلاب نیست

دوچرخه سوار حامی برخورد با حقوق های نجومی وارد زابل شد/ نجومی بگیران دزدان آشکار بیت المال/ هیچ مسئولی طلبکار انقلاب نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، این روزها انتشار خبر و فیش حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران  تیتر یک بسیاری از رسانه ها قرار گرفته و تنور اظهارنظرها در این مورد داغ شده است،البته در بین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، این روزها انتشار خبر و فیش حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران  تیتر یک بسیاری از رسانه ها قرار گرفته و تنور اظهارنظرها در این مورد داغ شده است،البته در بین اظهارنظرها تناقض های بسیاری به چشم می خورد.
 
در همین رابطه حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در خصوص فیش های حقوقی نجومی گفت: موضوع را از چند منظر باید نگاه کرد و بازش کرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: بنده بر خلاف انصاف و حق و قانون پاداشی گرفتم هر کسی در هر نهادی این دولت آن دولت باید با آن برخورد شود، اگر قانون نیاز به اصلاح دارد در اولین فرصت انجام شود، کسانی که به ناحق این کار را کردند به مقتضای کار خلافشان برخورد شود.

اژه‌ای افزود: مردم هم باید شفاف بدانند، کاری ندارم افشای فیش‌های حقوقی صحیح بوده است یا نه بلکه خود مسئولین باید پیش قدم می‌شدند و در مرحله اول دولت باید پیش قدم شود بررسی کند و مطلب را به سمع مردم برساند.

 

دوچرخه سواری هزار کیلومتری جانباز حامی قوه قضاییه

در همین رابطه یک جانباز دفاع مقدس در حمایت از ورود قوه قضاییه به بحث حقوق های نجومی مسیری بیش از هزار کیلومتر را با وجود قطع عضو رکاب زده که زابل یکی از شهر های مقصد وی بوده که روز گذشته وارد این شهرستان شده است.
 

محمد کیخا در گفت و گو با خبرنگار دادمردان با اشاره به اینکه جانباز ۴۰ درصد قطع عضو از ناحیه پای راست است، اظهار داشت: در راستای مطالبات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از قوه قضائیه در برخورد با دزدان نجومی بیت المال، این دوچرخه سواری را از شمال به جنوب ایران را از استان گلستان به سوی مشهد مقدس آغاز کرده و در ادامه مسیر به سیستان رسیده ام.

وی افزود:  سال ۶۵ در مهران و در عملیات کربلای یک جانباز شده ام اما هیچ گاه این مشکل نتوانسته است سد راهم در دفاع از آرمان های انقلاب، رهبری و راه شهدا شود.

این جانباز ۴۰ درصد با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عموم مردم است، بیان کرد: من نیز همچون عموم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بر خود واجب دانستم تا با امر به معروف و نهی از منکر در مقابل حرکت خزنده فسخ و فجور و منافقانه برخی افراد که به عقیده من نه تنها حقوق نجومی دریافت کرده بلکه از بیت المال دزدی می کردند ایستادگی کنم.

 

مسئولینی که حقوق نجومی گرفته اند دزدان واقعی بیت المال هستند

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک جانباز دفاع مقدس بر خودم واجب دانستم در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری که از همان روز اول این موضوع را به عنوان بحث چرب و شیرین دنیا عنوان کرده و به مسئولین هشدار داده بودند، حرکتی نمادین انجام دهم و به مردم یادآوری کنم که بی شک  امر به معروف و نهی از منکر اثرات مثبتی به همراه دارد چراکه اگر اثر بخش نبود خداوند آن را جز فروع دین قرار نمی داد.

کیخا با اشاره به برنامه سفر خود و مسیر های طی شده، گفت: ۱۴ دی از فضل آباد گلستان حرکت کرده  و به زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) رفتم و بعد از آن به سمت زابل حرکت کردم تا با رسیدن به زابل دارالولایه سیستان سفرم را به پایان برسانم.

وی خاطر نشان کرد: هدفم از انتخاب زابل ۳ مسئله مهم بود اولین هدفم دارالولایه بودن این شهر است چراکه زابل به دلیل روح استقلال طلبی و آزاد منشی مردم آن و ارادت خاص به اهل بیت پیامبر(ص) به دارالولایه مشهور است، دومین دلیل انتخاب سیستان به عنوان پایان بخش سفرم مظلومیت زیاد مردم این خبته ی سر افراز و پاک شیران بود و در آخر نیز چون دو تن از دخترانم ساکن این شهر هستند و توانستم با این حرکت نمادین علاوه بر اینکه پیام رئیس قوه قضائیه را به گوش مردم برسانم با دیدار از خانواده و دوستان صله ارحام را نیز به جا آورم.

 

هیچ کس طلبکار انقلاب نیست

جانباز دفاع مقدس در ادامه با گلایه از مسئولانی که با حقوق های نجومی از جیب مردم دزدی می کنند، اظهار داشت: این کار دزدی صریح و آشکار است و باید به آن دسته از افرادی که ادعا دارند حقشان را از انقلاب گرفته اند، بگویم که اگر کسی برای انقلاب کاری کند خودش را بدهکار انقلاب می داند نه طلبکار، همان گونه که پدران، مادران و فرزندان شهدا و جانبازان هنوز هم خود را بدهکار رهبری و انقلاب دانسته و همواره به این نکته اشاره می کنند.

وی افزود: همیشه گرگ هایی هستند که در لباس میش  خون مردم را مکیده و طلبکار همگان هستند و باید گفت که اینگونه افرا در همه جا وجود دارند و مختص به یک قسمت خاص نیستند.

کیخا با تقدیر از رئیس قوه قضائیه، بیان کرد: در این بین باید عموم مردم ایران از آقای آملی رئیس قوه قضائیه که حرکتی قابل تقدیر انجام دادند تقدیر کرده و از ایشان حمایت کنند، من نیز به نوبه خود برای حمایت از این حرکت زیبا این مسیر را رکاب زده ام.

وی در مورد بد عهدی هی همیشگی آمریکا نیز گفت: آمریکا در همیشه تاریخ بد عهد بوده و خواهد بود و افرادی که به دولت مردان آمریکا اعتماد کردند به ملت خیانت کرده اند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا شیطانی است و باید از آن دوری کرد، تصریح کرد: همان گونه که در قرآن هم به ما گفته شده است که از یهود و نصارا دوری کنیم و به روشنی اعلام شده است شیطان دشمن آشکار شماست، ملت شریف و مسلمان ایران نیز باید از شیطان بزرگ دوری کرده و از دوستی با این دشمنان پیامبر و فتنه گران بر حذر باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد