تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 11:24
کد خبر : 33107

خوزستان دارای ۳۸ شهید قرآنی است

خوزستان دارای ۳۸ شهید قرآنی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خوزستان، هفتمین یادواره شهدای قرآنی استان خوزستان شب گذشته ۶ خردادماه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد. عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این مراسم با بیان اینکه استان خوزستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خوزستان، هفتمین یادواره شهدای قرآنی استان خوزستان شب گذشته ۶ خردادماه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این مراسم با بیان اینکه استان خوزستان دارای ۳۸ شهید قرآنی است، گفت: هفتمین یادواره شهدای قرآنی، با محوریت شهید حمیدرضا فاطمی اطهر از شهدای مدافع حرم تدوین شد.

خوزستان دارای 38 شهید قرآنی است

وی نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و تصریح کرد: براساس اسناد دوران دفاع مقدس بسیاری از شهدای قرآنی ما، مروجان امر به معروف و نهی از منکر بودند. امیدوارم بتوانیم جوانان امروز را که آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برای ادامه راه شهدا آماده کنیم.

فرجیان افزود: دشمنان هنوز دست از تهدید نظام برنداشتند؛ اگر این یادواره‌ها نبودند امروز شاهد جانفشانی رزمندگان در جبهه مقاومت در خارج از مرزها نبودیم. امروز بالغ بر ۲ هزار شهید و بیش از سه هزار جانباز در کشور در راه دفاع از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خارج از مرزها تقدیم کردیم.

همچنین کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خوزستان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال ما هستند و یاد شهیدان هیچ گاه از اذهان پاک نمی شود.

خوزستان دارای 38 شهید قرآنی است

وی با بیان اینکه شهدا نه فقط در دوران دفاع مقدس بلکه در سرزمین حرمین شریفین در عراق و سوریه هم برای دفاع از حریم عصمت و طهارت (ع) و ناموس خود در مقابل تکفیری ها، جان خود را فدا کردند، افزود: در این دوران حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم، عمل به وصیت نامه‌های شهداست. اولین سفارش مشترک شهدا در وصیت نامه ها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان هدیه ای الهی است، همچنین شهدا تاکید داشتند که گوش به فرمان ولایت باشیم.

سروستانی ادامه داد: شهدا برای دفاع از ارزش های اسلامی، دفاع از دین و احیای امر به معروف و نهی از منکر جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند.

شعرخوانی توسط فرزند شهید، اجرای گروه تواشیح، پخش نماهنگ از شهید حمیدرضا فاطمی اطهر و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی استان از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد