گرانی ، علت نیمی از تماس مازندرانی ها به واحد شکایات صنعت است
حسین اصغرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سالانه بیش از ۶ هزار گزارش مردمی به این سامانه انجام می شود که شکایت و گلایه ۵۰ درصد این تماس ها ، گرانفروشی است . وی ادامه داد : سازمان صنعت براساس وظیفه سازمانی پس از دریافت گزارش مردمی و شکایت
حسین اصغرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سالانه بیش از ۶ هزار گزارش مردمی به این سامانه انجام می شود که شکایت و گلایه ۵۰ درصد این تماس ها ، گرانفروشی است .
وی ادامه داد : سازمان صنعت براساس وظیفه سازمانی پس از دریافت گزارش مردمی و شکایت ها ،بازرسان را به محل اعزام می کند .
به گفته مدیر نظارت سازمان صنعت مازندران در صورت محرز شدن تخلف ، پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می شود تا مراحل بعدی کار برای اجرای حکم مورد نظر انجام بشود .
وی همچنین گفت : علاوه بر سامانه گزارش مردمی ۱۲۴ ، بازرسان سازمان صنعت نیز در طول سال و همچنین در ایام خاص همچون ماه رمضان بازدید از واحدهای صنفی را انجام می دهند .
اصغرزاده از نوروز و ماه رمضان به عنوان ایام خاص فعالیت بازرسی سازمان صنعت نام برد و افزود : با توجه به افزایش تقاضای خرید برای یکسری کالاهای ضروری این ایام و نیز افزایش خرید و فروش ، با تشکیل تیم های بازرسی و نظارتی این روند کنترل می شود .
وی اضافه کرد : ماه رمضان امسال نیز یکصد گروه بازرسی از ۲۵ اردیبهشت امسال فعالیت خود را آغاز کرده اند .
اصغرزاده مدت اجرای طرح نظارتی ماه رمضان را ۳۴ روزه اعلام کرد و گفت : در بازدیدهای بازرسان و گزارش های مردمی این ایام گرانفروشی همچنان به عنوان اصلی ترین تخلف صنوف است .
مازندران با ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار نفر جمعیت ۱۵۰ هزار واحد صنفی دارد که در واقع برای هر ۲۲ نفر یک واحد صنفی وجود دارد.
۲۰۹۶/۱۸۹۹
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰