تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 20:01
کد خبر : 3246

افرادی که مخالف اجرای فرامین الهی هستند جایی برای مدیریت در کشور را ندارند

افرادی که مخالف اجرای فرامین الهی هستند جایی برای مدیریت در کشور را ندارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان آیت الله سید حبیب الله قدمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برخی ها از اجرای فرامین الهی  ناراحت، و در صدد جایگزین کردن نظرات شخصی خود با دستوارت دینی ما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان آیت الله سید حبیب الله قدمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برخی ها از اجرای فرامین الهی  ناراحت، و در صدد جایگزین کردن نظرات شخصی خود با دستوارت دینی ما هستند.

آیت الله قدمی تاکید کرد: اجرای اوامر و دستورات الهی باعث ایجاد ناراحتی در برخی افراد می شود، به طور مثال چرا باید اجرای امر به معروف و نهی از منکر، باعث ایجاد ناراحتی در افراد شود؟!

وی با بیان این مطلب که کسی که مجری امر به معروف است را بی سواد می نامند ادامه داد: کسی اگر شخصی یا مقامی را امر به معروف و نهی از منکر میکند، سریعاً او را بی سواد قلمداد میکنند.

مدرس خارج فقه و اصول خاطر نشان کرد: چه ضرورتی دارد کسی که دستوارت الهی را انجام نمی دهد و نظر او بر این است که امر به معروف و نهی از منکر را اجرا نکینیم بر سر پست هایش بمانند.

وی گفت: مگر مملکت ما مربوط به اشخاص خاصی است که بخواهند نظرات شخصی خود را بر مردم تحمیل کنند؟!

مدرس خارج فقه و اصول بیان کرد: کسانی که برای این انقلاب زحمت های فراوانی کشیده اند باید از تجربیاتشان استفاده کنیم، ولی افرادی به خاطر نزدیکی و نسبت داشتن که هیچ موقع صلاحیت پست های مدیریتی این حکومت را ندارند میبینیم که در پست هایی مشغول به فعالیت هستند.

قدمی در پایان متذکر شد: باید الگو های مناسبی برای جوانان ایجاد و به آنها نشان بدهیم، چرا افرادی نالایق الگوی ما  بشوند، افرادی که حتی دین اسلام را نمیشناسند می خواهند الگوی جوانان ما در جامعه شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد