تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 9:05
کد خبر : 31741

۲۹۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت راه یافتند

۲۹۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت راه یافتند

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هر ساله مسابقات قرآن، نماز و عترت با آغاز هفته قرآن در آذر ماه شروع و در سه مرحله آموزشگاه، شهرستان و استان برگزار می‌شود.وی با بیان اینکه در مرحله استانی تعداد ۲۹۷ دانش‌آموز به عنوان نفرات

297 دانش‌آموز کردستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت راه یافتندحجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هر ساله مسابقات قرآن، نماز و عترت با آغاز هفته قرآن در آذر ماه شروع و در سه مرحله آموزشگاه، شهرستان و استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مرحله استانی تعداد ۲۹۷ دانش‌آموز به عنوان نفرات برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت انتخاب شدند، افزود: این تعداد ۹۹ دانش آموز برگزیده به مرحله کشوری که تیر و مرداد ماه ۹۷ برگزار می شود اعزام خواهند شد .
نریمانی عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری در مجموع تعداد ۱۰۲ هزار و ۴۹۶ نفز از دانش آموزان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.
وی در پایان یادآور شد: این مسابقات در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان و آشنایی آنان با مفاهیم قرآنی و دینی و نیز شناسایی استعدادهای قرآنی و دینی در دانش‌آموزان برگزار می شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد