تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 5:45
کد خبر : 31688

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد  امروز در جلسه هم‌اندیشی و ابلاغ احکام اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلپایگان اظهار کرد: امر به معروف نیازمند کاری سازمانی است که با هماهنگی بین بخشی

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد  امروز در جلسه هم‌اندیشی و ابلاغ احکام اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلپایگان اظهار کرد: امر به معروف نیازمند کاری سازمانی است که با هماهنگی بین بخشی میان اعضای ستاد این فریضه الهی در جامعه با رشد و نمود خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: اعضای ستاد باید با شرح وظایف آشنایی داشته باشند تا در جامعه و در سطح ادارات بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: نباید اعضای ستاد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دغدغه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است تا بتوانیم در رفع معضلات جامعه، احیای معروفات فراموش شده و پیشگیری از معروفاتی که رایج شده، گام برداریم.

فروزاد با اشاره به این‌که احیای امر به معروف محصول خرد جمعی است، اذعان داشت: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گاه نباید در برابر هجمه‌های شدید فرهنگی احساس ناامیدی کنند بلکه باید برای مصون شدن جامعه با برنامه‌ریزی مدون چاره‌اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های خوب و مفید و همچنین ارائه راهکارهای ارزشمند می‌توانیم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم و جامعه را از هجمه‌های فرهنگی مصون نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان یادآور شد: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند؛ طرح اجرای امر به معروف هرچه بیشتر به صورت جمعی باشد، پیشرفت بهتری دارد.

وی تأکید کرد: با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هیچ‌گاه مدیون خون شهدا نخواهیم بود زیرا شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به احیای امر به معروف و نهی از منکر تأکید داشته‌اند.

فروزاد با بیان این‌ که وحدت بزرگ‌ترین مصادیق معروف است، عنوان داشت:  اگر می‌خواهیم جامعه‌ای ایده‌آل شکل گیرد، باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه خود عمل کنیم و توجه جدی در این زمینه انجام شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد