تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 4:56
کد خبر : 31676

اتحاد و انسجام سیاسی در برابر فتنه‌ها ضروری است

اتحاد و انسجام سیاسی در برابر فتنه‌ها ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله فاطمی نسب، عصر گذشته ۲۲ اردی‌بهشت در نشست خادمان رسانه‌ای نماز جمعه که در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین برگزار شد گفت: تضارب آرا و هم‌اندیشی

اتحاد و انسجام سیاسی در برابر فتنه‌ها ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله فاطمی نسب، عصر گذشته ۲۲ اردی‌بهشت در نشست خادمان رسانه‌ای نماز جمعه که در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین برگزار شد گفت: تضارب آرا و هم‌اندیشی می‌تواند سبب موفقیت و پیشرفت در زمینه‌های مختلف شود که امیدواریم با هم‌اندیشی که در نهاد نماز جمعه اتفاق می‌افتد سبب رشد چشمگیر فعالیت‌های رسانه‌ای در نهاد امامت جمعه شویم.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: خوشبختانه شاهد شکل‌گیری تعامل خوبی بین اصحاب رسانه و ائمه جمعه استان قزوین در مدت اخیر هستیم که امیدواریم این ارتباط روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم آنچه اخلاق رسانه‌ای ازنظر اسلام، قرآن اهل‌بیت (ع)، امام (ره) و مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند در زمینه امامت جمعه جاری نماییم.
وی اظهار کرد: فتنه بی‌رنگی علیه نظام در حال فعالیت است که اگر این اتفاق بیفتد، مراعات هیچ طیف سیاسی خاصی را نخواهد کرد و به همین دلیل بیش‌ازپیش اتحاد و انسجام سیاسی موردنیاز است.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امام‌جمعه هر شهر امامت تمامی اقشار جامعه و احزاب سیاسی را بر عهده دارد و تمامی گروه‌ها و اقشار مردم می‌توانند در فعالیت‌های نماز جمعه سهیم باشند.
وی افزود: رسانه‌ها وظیفه‌دارند که پس از رصد مباحث، به کمک ائمه جمعه بروند تا درباره چالش‌ها و مشکلاتی که پیرامون آن شهر رقم می‌خورد به‌عنوان یک مشاور و سرباز انقلاب به امام‌جمعه یاری برسانند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد