تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:28
کد خبر : 31554

اصفهان| مسئولان مقاومت را از مردم یاد بگیرند

اصفهان| مسئولان مقاومت را از مردم یاد بگیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه خود و همگان به تقوا، اظهار داشت: عزت و کرامت برای متقین است. وی با اشاره به لزوم مراقبت مسئولان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه خود و همگان به تقوا، اظهار داشت: عزت و کرامت برای متقین است.

وی با اشاره به لزوم مراقبت مسئولان از آحاد جامعه، گفت: مولای متقیان خود می‌فرمودند چگونه غذای لذیذ و لباس خوب بپوشم در صورتی که مردمی در یک ‌گوشه از جامعه اسلامی در رنج و سختی باشد.

اشرافی‌گری سم مهلک برای جامعه اسلامی

امام جمعه موقت اصفهان اشرافیگری را سم مهلک برای جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر درس مدیریت علوی است و نیاز هست در تشکیلات اداری و حکومتی هفته‌ای یک جلسه در این رابطه گذاشته شود تا انس با فرهنگ نهج البلاغه در جامعه و ادارات افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۶ دستگاه را مکلف به دفاع از حریم عفاف و حجاب کرده است، تصریح کرد: ولی شاهد رها شدن آن هستیم؛ شاهد بودید مدتی قبل یکی از خانمهای کارمند نیروی انتظامی که برای ارشاد خانمی در پارک رفته بود با جریان سازی که انجام گرفت آن کارمند را متهم نشان دادند، بدانید آن توطئه‌ای بود که ساختند؛ امر به معروف و نهی از منکر یاری کردن خدا با زبان است.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به تقبیح گسترش استفاده از کلمات خارجی در کشور، گفت: متاسفانه برخی لغات بیگانه جایگزین زبان فارسی شده که لازم هست مسئولان فرهنگستان‌های زبان فارسی در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

حمایت از کالای ایرانی را در حد شعار نگه ندارید

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را حمایت از کالای ایرانی نامیدند، اظهار داشت: نباید این کلام رهبر معظم انقلاب را در حد شعار و تابلوی ورودی شهرها نگه داریم بلکه باید به صورت واقع آن را اجرایی کنیم؛ چرا باید از گمرکات ما صدها میلیارد کالای خارجی بیاید و صنایع داخلی ما با مشکل مواجه شوند.

امام جمعه موقت اصفهان به لزوم احیای خانواده اسلامی اشاره کرد و گفت: با گسترش فرهنگ خانواده اسلامی می‌توان مشکلات اجتماعی، طلاق و ازدواج را مرتفع کرد، باید تمام تلاش صورت گیرد تا ثبات خانواده‌ها افزایش پیدا کند و حمایت شود.

وی با اشاره به مشکلات آب در کشور، تاکید کرد: مسئولان به این مشکل توجه داشته باشند.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: این زوزه‌ها نشانه شکست است؛ در سوریه کمر آمریکا شکست.

وی خاطرنشان کرد: شهید مظلوم دکتر بهشتی می‌گفت آمریکا از ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر؛ آمریکا خاورمیانه جدید را طراحی می‌کرد ولی تفکر انقلاب اسلامی که زادگاهش ایران است کمر آنها را شکسته است.

به دشمن نباید اعتماد کرد

مام جمعه موقت اصفهان گفت: ترامپ اگر یک ‌کار خوب کرده باشد همین پاره کردن برجام است؛ رابطه با آمریکا جز زیان و خسارت نداشته است؛ ملت ایران از این پاره کردن و دور انداختن برجام جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حرف ترامپ سفیه در دنیا و غرب هم خریدار ندارد، خطاب به مسئولان عنوان کرد: مقاومت و صلابت را از مردم یاد بگیرید؛ اظهار عجز پیش ستم پیشگان خطاست.حجت الاسلام رهبر تاکید کرد: وظیفه دولت و ملت پشت رهبری بودن است؛ ایشان بارها فرمودند به آنها اعتماد نکنید؛ مردم حرف‌ها و رفتار آمریکا را به سخره گرفتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد