تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 8:57
کد خبر : 31517

ماه رمضان سکوی بازیابی خویش است

ماه رمضان سکوی بازیابی خویش است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، پیرامون عاقبت بخیری و پشیمانی برخی افراد در آخرت اظهار داشت: کاری نکنیم که روز قیامت پشیمان باشیم و از سرمایه عمرتان استفاده کنید این سرمایه ابدیت شما است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، پیرامون عاقبت بخیری و پشیمانی برخی افراد در آخرت اظهار داشت: کاری نکنیم که روز قیامت پشیمان باشیم و از سرمایه عمرتان استفاده کنید این سرمایه ابدیت شما است و این موعظه حضرت علی (ع) است. 

وی در خصوص سبک زندگی قرآنی گفت: مومنین مراقب باشید خودتان را نبازید، سرمایه خود را تباه نکنید، راه آنکه این سرمایه تباه نشود چیست؟ در قرآن گفته شده تقوا است. اگر با خدا بودید این مهم می شود، اگر انس‌تان با خدا کم بود و یا قهر بودید این سرمایه را می بازید.

خاتمی ادامه داد: ماه رمضان سکوی بازیابی خویش است از این سکو بالا بروید خودتان را پیدا می کنید، نفس خود را پیدا می کنید حتی معنای عام آن که نخوردن و نیاشامیدن باشد این کار را می کند چرا که می توانید این کار را کنید ولی خدا می گوید نخورید شما می گویید چشم، این یعنی هدفمند گرسنه بودن و تشنه بودن.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد