تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 8:23
کد خبر : 31505

اتفاقات جولان غافلگیری بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای اسرائیل بود

اتفاقات جولان غافلگیری بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای اسرائیل بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تحلیل اوضاع و شرایط امروز منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: این روزها منطقه دستخوش تحولات مهمی از جمله در جولان سوریه و لبنان در انتخابات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تحلیل اوضاع و شرایط امروز منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: این روزها منطقه دستخوش تحولات مهمی از جمله در جولان سوریه و لبنان در انتخابات پارلمانی این کشور شده است.

وی ادامه داد: آنچه در جولان سوریه رخ داد یک غافلگیری بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای اسرائیل بود و از سه بعد نظامی، اطلاعاتی ـ امنیتی و سیاسی یک شکسن استراتژیک برای صهیونیست‌ها بود.

زارعی اظهار کرد: این مسئله برای اسرائیلی‌ها در طول دوره حیات ننگین‌شان بی‌سابقه بود. اسرائیلی‌ها حداقل یک ماه است که مرتبا از احتمال قوی وقوع عملیات نظامی از سوی نیروهای ایرانی سخن می‌گویند و برای اینکه این اتفاق نیفتد دست به اقدامات گسترده سیاسی زدند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: نتانیاهو چهار روز پیش سفری به مسکو داشت و با اصرار زیاد از ولادیمیر پوتین درخواست کرد که از روابطش با ایران استفاده کرده و مانع اقدامات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران شود.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد