تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 8:14
کد خبر : 31338

ساری| تذکر لسانی سبب ترویج امر به معروف در جامعه می‌شود

ساری| تذکر لسانی سبب ترویج امر به معروف در جامعه می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، ولی‌الله امیری امروز در جلسه هماهنگی و اتخاذ تدابیر ستاد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خداست که برنامه‌های مختلفی جهت نظم و انضباط و حفظ شان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، ولی‌الله امیری امروز در جلسه هماهنگی و اتخاذ تدابیر ستاد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خداست که برنامه‌های مختلفی جهت نظم و انضباط و حفظ شان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده که باید تدابیر با هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتر اندیشیده شود.

وی افزود: ۲۷ دستگاه اجرایی، تشکل‌های مردمی را تحت پوشش قرار دارند که با همکاری اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی، جهت جریان‌سازی فرهنگی، اجتماعی و ترویج معروفات گام برداریم.

امیری بیان کرد: برای فعال‌سازی رویکرد این طرح، تولید محتوای مناسب رسانه ای جهت بهره‌گیری مهم است که صداو سیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی نقش آفرین هستند.

وی افزود: امسال در زمینه تذکرات لسانی شعار و کمپین پویش ما" بگوییم و برویم"است که به گروه‌های طلایه داران،یاوران و یادآوران امربه معزوف و نهی از منکر ابلاغ شد.

معاون امربه معروف و نهی از منکر مازندران ادامه داد: باید نیروی انتظامی و پلیس راهور نظارت بیشتری را در ماه مبارک رمضان نسبت به اماکن و خودروها داشته باشند تا شئون و کرامت این ماه حفظ شود.

به گفته وی گروه‌های طلایه‌داران در سواحل استان نیز حضور دارند تا از آسیب‌های اجتماعی در این زمینه جلوگیری شود.

امیری تصریح کرد: فعال شدن گشت‌های نیروی انتظامی و بسیج و طلایه‌داران ادارات ضروری و مهم است که باید از ظرفیت دستگاه‌های تبلیغی مانند صدا و سیما و شهرداری بهره گرفت و برگزاری همایش توجیهی مبلغان مشترک با حضور اوقاف و تبلیغات برگزار که باید از ظرفیت مهم مصلاها، مساجد و بقاع متبرکه بهره گرفت.

وی افزود: موضوع تذکر لسانی در صحن علنی مجلسی طرح شد و در کمیسیون فرهنگی بحث شد و حریم مشخص شد و باید اجرای این فریضه الهی در دستور همه کار ما به ویژه دستگاه‌های اجرایی باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد