تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 10:42
کد خبر : 30868

چکیده مهمترین محورهای خطبه نماز جمعه شهرستان های استان یزد

چکیده مهمترین محورهای خطبه نماز جمعه شهرستان های استان یزد

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز با اشاره به هفته کارگر به نقش نظارت و کنترل ورود کالا به کشور توسط مسوولان اشاره کرد و افزود: رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و تولید در گرو مبارزه با قاچاق کالا است.وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در سال های

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز با اشاره به هفته کارگر به نقش نظارت و کنترل ورود کالا به کشور توسط مسوولان اشاره کرد و افزود: رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و تولید در گرو مبارزه با قاچاق کالا است.
وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر بارها از مسوولان نظارت و کنترل ورود کالای قاچاق به کشور را خواستار شدند که امیدواریم امسال با جدیت بیشتر و همکاری مردم اوامر معظم له محقق شود.
امام جمعه مهریز به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و اظهار نمود: مدیران رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان را که نسبت به تربیت علمی و دینی فرزندان جامعه فعالیت می کنند در دستور کار قرار دهند.
محی الدینی گفت: اگر فرهنگیان با فراغ بال وظایف خود را انجام دهند انقلاب اسلامی و نسل جوان در برابر توطئه های دشمنان مصون می مانند و تهدید نرم آنها اثری ندارد.
۷۵۴۱/
***
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه گفت: در باره برجام ، ۲۲ همین ماه باید ترامپ نظر خود را اعلام کند، این آدم که عملاً نابینا است بهتر است عینک بزند و دست برتر ایران را در عرصه های بین المللی ببیند .
وی افزود: خروج از برجام توسط امریکا پروژه ترامپ و دیگر کسانی است که در برابر اراده ملت و درایت رهبر ایران اسلامی احساس خسارت و شکست می کنند و برای ملت ما هرگز راه بن بستی در مقابله با تهدیدها تاکنون وجود نداشته و ندارد.
۷۵۳۹/ ۶۱۹۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد