تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 5:35
کد خبر : 30563

برگزاری جشن نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

برگزاری جشن نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، مراسم شب ولادت با سعادت امام قائم(عج)، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی غروی، مدیحه سرایی داود شفیعی و اجرای تواشیح توسط گروه نجوا بعد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، مراسم شب ولادت با سعادت امام قائم(عج)، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی غروی، مدیحه سرایی داود شفیعی و اجرای تواشیح توسط گروه نجوا بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

همچنین در روز نیمه شعبان مصادف با چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ عباس اخوان به سخنرانی و زهیر سازگار به مدیحه سرایی می‌پردازند.

مراسم شام ولادت امام قائم(عج) نیز بعد از نماز جماعت مغرب وعشاء در مصلای بزرگ ری نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و مدیحه سرایی علی فراهانی برپا می گردد.

بنابر این گزارش، روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به این مراسم نورانی گرامی می‌دارد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد