تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 14:00
کد خبر : 76553

لزوم مبارزه با قاچاق سلاح ، مهمات و احشام در کشور

لزوم مبارزه با قاچاق سلاح ، مهمات و احشام در کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست مشترک با مرزبانان استان‌های غربی در ستاد انتظامی ایلام، گفت: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها لوکوموتیو دیگر سازمان‌ها باشد. او

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست مشترک با مرزبانان استان‌های غربی در ستاد انتظامی ایلام، گفت: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها لوکوموتیو دیگر سازمان‌ها باشد.

او اظهار کرد: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات ، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور مطرح کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

او با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است، گفت:مولفه موثر در روابط بین المل و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاه‌ها می‌لنگند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد