تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 4:53
کد خبر : 29872

اهانت جدید به مسلمانان هند/ جلوگیری از اقامه نماز جماعت +فیلم

اهانت جدید به مسلمانان هند/ جلوگیری از اقامه نماز جماعت +فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که متجاوزانی با ورود به مساجد هند، اقدام به آتش زدن کتاب‌های دینی، از جمله نسخه‌های قرآن موجود در این مساجد می کنند. به تازگی ویدئویی منتشر

جبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که متجاوزانی با ورود به مساجد هند، اقدام به آتش زدن کتاب‌های دینی، از جمله نسخه‌های قرآن موجود در این مساجد می کنند. به تازگی ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد عده ‌ی با ایجاد سر و صدا و تهدید نمازگزاران از اقامه نماز جماعت جلوگیری می ‌نند.

چندی پیش نیز متجاوزان با حمله به مسجد “نورانی” در شهر “راجاماهندری”، “محمد فاروق”، موذن ۶۰ ساله را به شهادت رساندند. همچنین دختری هشت ساله به نام “آصفه بانو”، اوایل سال جاری از سوی افرادی در بخش تحت کنترل هند در جامو و کشمیر ربوده شد، مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد که هنوز مسلمانان هند با حضور در خیابان‌ها در اعتراض به آزار مسلمانان دست به تظاهرات می‌زنند. 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد