تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 7:37
کد خبر : 29836

حضور مردم در صحنه بسیاری از مسایل را حل می کند

حضور مردم در صحنه بسیاری از مسایل را حل می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید احمد زرگر روز دوشنبه در نشست با فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تدبیر مردم بسیاری از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید احمد زرگر روز دوشنبه در نشست با فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تدبیر مردم بسیاری از مشکلات قابل رفع شدن است.
وی افزود: فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید معضلات را شناسایی، اولویت بندی کرده و به تذکر لسانی بپردازند و در مواقع لزوم و موارد معدود به مرجع قانونی ارجاع دهند.
حجت الاسلام زرگر از متولیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواست در انتخاب آمران به معروف و ناهیان از منکر و اعضای شورای این فریضه الهی دقت کنند و گزینش لازم در این ارتباط صورت گیرد.
وی در رابطه با تبیین نوع این گزینش ها گفت: به عنوان مثال اگر در اداره ای قرار است یکی از این آمران به معروف و ناهیان از منکر انتخاب شود هماهنگی با حراست برای گزینش کفایت می کند.
حجت الاسلام زرگر تاکید کرد: هر جایی حرکت خوب و موفقی صورت می گیرد عاملی نفوذی وارد می شود و آن را از مسیر درست خارج می کند بنابراین برای پیشگیری از ورود این عاملان نفوذی دقت در گزینش افراد، اهمیت دارد.
وی یادآور شد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کسانی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر عضو هستند مسئولیت سنگین تری در اجرای این فریضه الهی بر عهده دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم در این نشست گفت: امر به معروف و نهی از منکر از هیچکس ساقط نیست و فریضه ای برای همه مومنین اجرای آن واجب است.
آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی افزود: باید کاری کنیم که جامعه سالم باشد و بر اساس دستورهای الهی پیش رود که این به جز با امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر نیست.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر در جامعه ای چشمان بینا نباشد تا هشدار دهند، آن جامعه به مسیر نادرستی می رود.
آیت الله حسینی شاهرودی اظهار کرد: اگر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل نشود، شر بر جامعه حاکم می شود و خداوند نیز آن جامعه را به دلیل عمل نکردن به فریضه الهی رها می کند.
امام جمعه مریوان هم در این نشست گفت: برتری جامعه اسلامی به عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.
ماموستا مصطفی شیرزادی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر راه و رسم صالحین است و آبادانی جامعه هم به آن وابسته است.
وی یادآور شد: استان کردستان مردمی شریف دارد که با وجود این همه هیاهو و تبلیغات استکبار، نظام اسلامی را رها نکرده و همواره حامی و پشتیبان نظام هستند.
ماموستا شیرزادی با بیان اینکه این مردم بارها در میدان، استکبار را به زانو درآورده اند، افزود: عزیزان و مسئولان به فکر جوانانی باشند که در این منطقه با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.
۶۱۰۸/۹۱۰۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد