تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397 - 8:36
کد خبر : 29559

خرم‌آباد|۲ ایستگاه سنجش سلامت بسیج جامعه پزشکی در خرم‌آباد برپا شد

خرم‌آباد|۲ ایستگاه سنجش سلامت بسیج جامعه پزشکی در خرم‌آباد برپا شد

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: ظهر امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند. وی افزود: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور در

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: ظهر امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.

وی افزود: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه و با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای طرح شمیم خدمت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره و عنوان کرد: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون، خدمات درمانی رایگان توسط کارشناسان در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

وی بابیان اینکه درزمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند تصریح کرد: ایستگاه‌های سلامت در دیگر مصلاهای استان نیز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نمازگزاران برپا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد