تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 5:23
کد خبر : 29321

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه سه شنبه در شورای اقامه نماز با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است، اظهار داشت: بی توجهی به ارزش های اسلامی از جمله نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه سه شنبه در شورای اقامه نماز با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است، اظهار داشت: بی توجهی به ارزش های اسلامی از جمله نماز از مهمترین اهداف دشمن در کشور است.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال  بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمن می خواهد فرهنگ های غربی و غیر اسلامی را در جامعه ترویج دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات در جامعه به خاطر بی توجهی به نماز است، بیان کرد: نماز جزو اولویت های جامعه است و باید همیشه مورد توجه باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال  بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: جامعه ای که نماز در آن در اولویت اصلی آن است هیچگاه دچار مشکل نخواهد شد.

برگزاری برنامه های فرهنگ سازی نماز در چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد

وی ادامه داد: مومنانی که نماز انها ترک نمی شود هیچگاه دچار مشکل نمی شود و هیچگاه دچار گناه نمی شوند چرا که نماز بازدارنده از گناه است.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال  بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نماز انسان را خالص و پاک می کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان نقش مهمی در فرهنگ سازی اقامه نماز در اول وقت دارند، بیان کرد: اقامه نماز جماعت در دستگاها وسازمان های چهارمحال و بختیاری ضروری است.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال  بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: اقامه نماز اول وقت باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید برگزاری برنامه های فرهنگ سازی نماز در سطح استان چهارمحال و بختیاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد