تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 6:56
کد خبر : 29271

۱۸درصد ازدواج ها در هشترود به طلاق می انجامد

۱۸درصد ازدواج ها در هشترود به طلاق می انجامد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امین امینیان روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان و کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی هشترود افزود: سال گذشته ۵۳۰ مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده که نسبت به سال قبل از آن ۹.۲ درصد کاهش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امین امینیان روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان و کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی هشترود افزود: سال گذشته ۵۳۰ مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده که نسبت به سال قبل از آن ۹.۲ درصد کاهش و در مقابل طلاق با ۹۷ مورد معادل ۲۹ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه بیکاری از علت های اصلی طلاق است گفت: باید برای رفع معضل بیکاری جوانان برنامه ریزی اساسی شود و در کنار آن آموزش های قبل از ازدواج و مشاوره های ازدواج نیز فراموش نشود.
امینیان هزینه های طلاق در جامعه را دو برابر هزینه ازدواج عنوان کرد و افزود: باید تمام تدابیر لازم به منظور کاهش طلاق در جامعه از سوی مردم و مسئولان به کار گرفته شود.
وی گفت: توجه به آموزه های دینی و پیروی از دستورات اسلام، برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره ازدواج و روی آوردن به ازدواج های اصیل و سنتی ابزارهایی است که می تواند در جلوگیری از طلاق موثر باشد.
وی گفت: جوانان سرمایه‌ های اصلی جامعه محسوب می شوند که اگر به خوبی از مقام آنان صیانت نشود دچار آسیب های جدی می شویم.
وی همچنین از شروع به کار اورژانس اجتماعی بهزیستی هشترود خبر داد و افزود: نهادها، ادارات و ارگان های مرتبط در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با بهزیستی همکاری های لازم را داشته باشند.
شهرستان هشترود با حدود ۵۷ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد