تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 3:08
کد خبر : 29198

علت ۹۰ درصد طلاق ها درقم اعتیاد است

علت ۹۰ درصد طلاق ها درقم اعتیاد است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اکبر میرشکار شامگاه دوشنبه در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۶۶ خانواده معادل ۵.۵ درصد از کل جمعیت خانوار این استان از این نهاد خدمت دریافت می کنند، که شامل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اکبر میرشکار شامگاه دوشنبه در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۶۶ خانواده معادل ۵.۵ درصد از کل جمعیت خانوار این استان از این نهاد خدمت دریافت می کنند، که شامل ۳۵ هزار تن است.
وی افزود: ۱۵ هزار و ۲۷ تن از خانوارهای تحت پوشش به صورت مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند، و میانگین جمعیت خانوار تحت پوشش در قم کمتر از ۸ درصد میانگین کشوری آن است.
وی بعد خانوار یا نسبت تعداد جمعیت به تعداد خانوارتحت حمایت کمیته امداد استان را ۱.۸ ذکر کرد، و افزود: سرپرست ۱۴ هزار و ۵ خانوار را زنان تشکیل می دهند.
میرشکار با اشاره به قرار داشتن ۲ هزار و ۲۰۷ یتیم، ۸۷۰ دانشجو و ۳ هزار و ۹۶۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قم افزود: طی ۸ سال‌ گذشته ۳ هزار و ۶۲۴ خانوار بیمه تامین اجتماعی شدند و کمیته امداد ماهانه حق بیمه آنها را پرداخت می کند، تا به مرحله بازنشستگی و دریافت مستمری از تامین اجتماعی برسند.
وی با بیان اینکه در سال ۹۶ تعداد ۹۹ هزار و ۳۰۰ تن درخواست قرار گرفتن تحت پوشش این کمیته را داشتند، افزود: مددجویان کمیته امداد به طور دائم در حال ورود و یا خروج از چرخه حمایتی آن هستند، به نحوی که از آبان ماه ۹۵ تا اسفند ۹۶ تعداد ۱۷۰۰ خانواده از تحت پوشش خارج و خودکفا شدند و همین تعداد نیز وارد، و در حال حاضر هم ۱۲۰۰ خانواده در نوبت ورود قرار دارند.
وی درآمد کمیته امداد قم در سال ۹۶ را با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن، ۳۸۲ میلیارد ریال دانست و با اشاره به اینکه ۱۰۶ میلیارد ریال آن از محل پول های ریخته شده به صندوق صدقات و خیرات تامین شده است افزود: هر شهروند قمی در مقایسه با سایر شهروندان کشور۹۰ هزار ریال بیشتر به کمیته امداد کمک می کند.
میرشکار سرانه کمک به ایتام در قم را بالاترین حد در کشور عنوان کرد و افزود: سرانه کمک به ایتام در کل کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، و در قم ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.
۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد