تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 10:42
کد خبر : 2906

اصلاح سیستم اداری کشور جزیی از امر به معروف و نهی از منکر است

اصلاح سیستم اداری کشور جزیی از امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجونیوز” ،عبدالله نظری، مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفتگو با دانشجونیوز اظهار کرد: یکی از جنبه های فساد در حکومت، فساد در مسئولین است؛ کسانی که بخاطر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجونیوز” ،عبدالله نظری، مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفتگو با دانشجونیوز اظهار کرد: یکی از جنبه های فساد در حکومت، فساد در مسئولین است؛ کسانی که بخاطر خوی کوخ نشینی از توجه به محرومان و مستضعفان غافل شده اند و به قول امام طعم فقر را نچشیده اند، نمی توانند مردم مستضعف و محروم را درک کنند.

وی افزود: هر موقع انتخاب ما مردم، افرادی  شوند که به منابع قدرت و ثروت وصل هستند،  نتیجه آن می شود که دختر آن حقوق نجومی بگیر که نماینده تهران است با بی شرمی و بدون اظهار پشیمانی می گوید ما سهم خود را از انقلاب برداشته ایم.

نظری عنوان کرد: اکنون که فساد در جمهوری اسلامی سیستمیک شده است و با تغییر دولت ها هم خیلی تغییری در آن ایجاد نمی شود حتما نیازمند تغییر در سیستم اداری کشور هستیم و این باید جزو مطالبات مردم باشد.

مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: اصلاح سیستم اداری کشور جزیی از امر به معروف و نهی از منکر است تا مردم بتوانند در محیطی سالم امرار معاش کنند و اقشار مختلف باید این مسئله را از رییس جمهور آینده بخواهند و مطالبه کنند.

این دانشجوی پزشکی تصریح کرد: یکی از جنبه های دیگر فساد در حکومت، عدم انتقال قدرت از نسل اول انقلاب به نسل های بعدی است به طوریکه شاهد هستیم که آن پیر هشتاد ساله برای گرفتن قدرت اجرایی کشور له له می زند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز کرد: عده ای از سیاسیون سعی می کنند با جناحی کردن مسائل کشور به اصولگرا و اصلاح طلب، ملت را از توجه به آرمان ها و حقایقی مثل عدالت دور کنند که دوقطبی سازی انتخابات هم جزیی از این پروژه است که مردم باید هوشیار باشند.

مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: اگر گفتمان عدالت در انتخابات مطرح شود آن کسی پیروز می شود که برنامه ی بهتری برای ایجاد عدالت و دوری از فساد ارائه می دهد و این بهتر است تا اینکه یک اصولگرا یا اصلاح طلب بی برنامه پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه جنجال آفرینی عده ای از جریانات سیاسی از بدو انقلاب تا به حال برای کشور مسائل امنیتی به وجود آورده، تصریح کرد:  از قضایای تایید بنی صدر توسط موسوی خوینی ها با وجود اینکه اطلاعاتی از ارتباط او با سازمان سیا در تسخیر لانه ی جاسوسی که خانم ابتکار در خاطراتش آورده است گرفته تا جنجال های فتنه ی ۷۸ و ۸۸ و همچنین تندرو خواندن جریان حزب الهی و انقلابی که بر همگان مشهود است، نشانگر خوی ضد امنیتی این جریان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد