تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 5:51
کد خبر : 28726

مراکز خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی آستارا ساخته می شود

مراکز خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی آستارا ساخته می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز در فرمانداری آستارا افزود: به فاصله هر ۱۰ کیلومتر در راه های مواصلاتی این شهرستان، یک مرکز خدماتی رفاهی راه اندازی خواهد شد و برای رفاه حال گردشگران و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز در فرمانداری آستارا افزود: به فاصله هر ۱۰ کیلومتر در راه های مواصلاتی این شهرستان، یک مرکز خدماتی رفاهی راه اندازی خواهد شد و برای رفاه حال گردشگران و ماندگاری آنها موثر خواهد بود.
وی ترویج فرهنگ نماز را در جامعه ضروری خواند و اظهار کرد: برپایی نماز اول وقت به صورت جماعت باید در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد و نمازخانه های ادارات مجهز باشد.
وی گفت: دعوت عملی، بهترین روش ترویج نماز در جامعه است و اقامه نماز جماعت در مدارس باید جدی گرفته شود و مدیران در صف اول نماز باشند.
امام جمعه آستارا نیز در این جلسه بیان کرد: باید ۲۰ دقیقه از وقت اداری در ادارات به اقامه نماز اختصاص یابد و دستگاه های فعال در ترویج نماز تجلیل شوند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با اشاره به اینکه با اقامه نماز می توان به مقابله با مفاسد اداری برخاست، افزود: اقامه نماز انسان را از گناه و پلیدی ها دور می کند و ترویج آن نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
وی ساماندهی مساجد، حسینیه ها و نمازخانه های واحدهای پذیرایی بین راهی و حضور پررنگ مسئولان در نمازهای جمعه و جماعت را خواستار شد.
وی گفت: نماز جمعه از شئون ولایت فقیه و نشانگر وحدت مسلمانان است و دشمنان همواره حضور مردم در آئین های نماز جمعه شهرستان های مرزی نظیر آستارا را رصد می کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استلان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد