تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1397 - 21:26
کد خبر : 27633

آمار ازدواج و ولادت در آستارا کاهش یافت

آمار ازدواج و ولادت در آستارا کاهش یافت

ابراهیم لقمان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته، ۶۰۶ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در سال ۹۵، ۶۸۰ مورد بوده است.وی افزود: آمار مرگ و میر در این شهرستان از ۴۲۵ نفر در سال ۹۵ به ۴۲۹ نفر در سال گذشته افزایش و آمار ولادت

ابراهیم لقمان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته، ۶۰۶ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در سال ۹۵، ۶۸۰ مورد بوده است.
وی افزود: آمار مرگ و میر در این شهرستان از ۴۲۵ نفر در سال ۹۵ به ۴۲۹ نفر در سال گذشته افزایش و آمار ولادت از یک هزار و ۵۹۰ نوزاد در سال ۹۵، به یک هزار و ۴۶۸ نوزاد در سال گذشته کاهش یافته است.
وی بیان کرد: سه دفترخانه ازدواج و ۲ دفترخانه طلاق در آستارا فعال است و پارسال، ۲۴۹ مورد طلاق در اداره ثبت احوال این شهرستان به ثبت رسیده و آمار طلاق سال ۹۵، ۲۶۶مورد بوده است.
لقمان ادامه داد: مهلت قانونی اعلام ولادت، حداکثر ۱۵روز پس از تولد و مهلت قانونی اعلام وفات، حداکثر ۱۰ روز پس از فوت است.
وی انتخاب نام نیک برای فرزندان را از وظایف اصلی والدین عنوان و تصریح کرد: سال گذشته امیر علی، آیهان و رادین برای پسران و آوا، نورا و یسنا برای دختران به ترتیب، بیشترین نام های انتخابی والدین برای فرزندان در شهرستان آستارا بوده است
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد