تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 12:55
کد خبر : 58594

دشمن امروز با فضای مجازی در منازل مردم نفوذ کرده است/ حج بدون گفتن مرگ بر آمریکا حج نیست

دشمن امروز با فضای مجازی در منازل مردم نفوذ کرده است/ حج بدون گفتن مرگ بر آمریکا حج نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های نمازجمعه بخش مهمی از سخنرانی خود را به دو موضوع حج ابراهیمی و روز عفاف و حجاب اختصاص دادند. دشمن امروز با فضای مجازی در منازل مردم نفوذ کرده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های نمازجمعه بخش مهمی از سخنرانی خود را به دو موضوع حج ابراهیمی و روز عفاف و حجاب اختصاص دادند.

دشمن امروز با فضای مجازی در منازل مردم نفوذ کرده است

امام جمعه موقت تایباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در مسجد جامع امام صادق(ع)، با انتقاد از رواج بی‌حجابی در فضای مجازی گفت: اگر هم‌اکنون در فضای مجازی ترویج بی‌حجابی و بدحجابی می‌شود این توطئه شوم استکباری است، دشمن امروز با فضای مجازی در منازل مردم نفوذ کرده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر علی‌پور عنوان کرد: هم‌اکنون تمام جبهه کفر به سرکردگی آمریکای جهانخوار در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده است، چون ایران اسلامی نمی‌خواهد زیر سلطه آمریکا و استکبار جهانی برود، آمریکای جهانخوار ایران پیشرفته در زمینه‌های علمی، فرهنگی، صنعتی و هسته ای را نمی‌خواهد و برای همین هرروز دست به توطئه ای جدید می‌زند و یکی از راه‌های ضربه زدن به نظام اسلامی توطئه، شبیخون، ناتو و تهاجم فرهنگی دشمن است که رواج بی حجابی وبدحجابی از توطئه‌های دشمنان اسلام برعلیه جهان اسلام است.

امام جمعه موقت شهرستان تایباد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج ابراهیمی ادامه داد: تامین امنیت حجاج خانه خدا از وظایف مهم متصدیان حج ابراهیمی است و باید رفتار خوبی را با حجاج عزیز داشته باشند وامنیت زائران را تامین کنند.

حجت الاسلام علیپور یکی از رموز مهم ایستادگی ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی را مقاومت برشمرد و گفت: ایجاد وحدت دربین امت اسلامی وبرائت از مستکبران، ظالمان ودشمنان جهان اسلام از مهمترین کارهایی است که حجاج بیت الله الحرام در ایام حج انجام می‌دهند واین کار سیاسی نیست بلکه یک کار عبادی است و باید مسلمانان جهان درایام حج از استکبار جهانی، امریکا واسرائیل برائت بجویند. 

خطیب موقت نماز جمعه تایباد با بیان توطئه‌های مختلف دشمن برعلیه نظام اسلامی درطول ۴۰سال گذشته افزود: دشمن با انواع ترفندها وتوطئه‌ها به دنبال جمع کردن سفره انقلاب اسلامی است ولی استکبار جهانی کور خوانده وهروز مردم دنیا شاهد بالندگی ایران اسلامی است. 

رواج فرهنگ بی حجابی در جامعه اسلامی یکی از توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه سبزوار هم در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به آغاز اعزام زائران به حج، گفت: تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ابعاد سیاسی آیین حج و برائت از مشرکان قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه اعتراض نکردن به اقدامات استکبار جهانی و دولت آمریکا در مقابل مسلمانان را بی توجهی به ملت های مظلوم جهان دانست و افزود: عدم توجه به مظلومیت‌های مسلمانان درخواست شیطانی است و مسلمانان در آیین حج باید حمایت خود را از ملت‌های مظلوم اعلام کنند.

امام‌جمعه سبزوار ادامه داد: پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) از ایام حج برای نفی شرک و توجه مردم به حقیقت توحید بهره می‌بردند و امام حسین (ع) در موسم حج با ابلاغ پیام عاشورا پرده از جنایات یزید و فساد امویان برداشته است.

مقیسه همچنین با گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب افزود: رواج فرهنگ بی حجابی در جامعه اسلامی یکی از توطئه های دشمنان است که باید با تلاش دستگاه‌های فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده آن را خنثی کنیم.

این حقیقت ثابت شد که اروپاییان غیر قابل اعتماد هستند 

امام جمعه گناباد در خطبه‌های امروز جمعه گناباد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام و روز دختر و میلاد فرخنده حضرت ثامن الائمه حضرت امام رضا علیه السلام، گفت: دختران مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه علیها السلام در ایمان و دانش و خدمت رسانی و عفاف و حجاب ، مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان موفق باشند

حجت الاسلام حسن صادقی افزود: ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف نامیده شده و همه بانوان و دختران گرانقدر می‌دانند که رعایت حجاب و عفاف دستور قرآن و اهل بیت و راه روشن حضرت زهرا علیها السلام است، حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت و مایه استحکام خانواده و زمینه ساز پاک ماندن جوانان و تربیت فرزندان سالم و شایسته است. ما افتخار می‌کنیم جامعه بانوان و دختران گنابادی اصل حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند و پرچم‌دار مبارزه با کشف حجاب رضا خانی علامه بهلول گنابادی است.

وی با اشاره به هفته حج، گفت: برای همه مسافران اسلام مخصوصا زائران خانه خدا سلامت و قبولی طاعات را مسالت می‌کنیم وامیدواریم سفارش‌های مقام معظم رهبری را عملی کنند و با شرکت در برنامه‌های معنوی و نمازهای جماعت مسجد الحرام و مسجد النبی از این فرصت معنوی و انسان ساز حداکثر استفاده بکنند.

صادقی گفت: بعد از خارج شدن ترامپ از برجام اروپائی‌ها برای نگه داشتن ایران در برجام وعده‌های زیادی دادند اما بعد از گذشت یک سال و دو ماه غیر از وعده هیچ اقدام عملی انجام نداند تا شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور اولتیماتوم دادند که اگر وعده‌های خود عملی نکنند ایران تعهدات خود را کاهش داده و غنی سازی اورانیوم را در هر سطح و هر مقدار که نیاز داشته باشیم از سر خواهد گرفت، اروپائی‌ها جمعه گذشته اعلان کردند ما اینستکس را فعال کردیم اما مشخص شد این سامانه هم یک نوع فریبکاری است و منافع ایران را تامین نمی‌کند و برای همه ثابت شد اینکه مقام معظم رهبری بار ها فرمودند به اروپائی‌ها اعتماد نداریم یک حقیقت است و مذاکره با عهدشکنان سودی ندارد و تنها راه مقابله با آمریکای زورگو و اروپای عهدشکن راهبرد مقاومت است.

حج بدون گفتن مرگ بر آمریکا حج نیست

خطیب جمعه تربت جام گفت: خط اصلی امام رضا(ع) حفظ اسلام و مسلمین بود و امید است همه زندگی آن امام همام را سرمشق خودمان قرار دهیم و امام با تفکراخلاق، تقوا، منطق و بصیرت دادن به مردم کار را به جلو ببرد.

حجت الاسلام‌ جواد طاهری افزود: جهان اسلام در مقابل جهان کفر و استکبار قرار گرفته است و دشمن به دنبال ترویج فساد، فحشا و بردگی انسان‌ها است و اسلام را بزرگترین مانع خودش می‌داند.

وی اضافه کرد: اکنون که جهان کفر تمام قوای خود را به‌کارگرفته است مسلمانان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های اسلام، در مقابل کفر هماهنگ‌ عمل کند و هیچ بهانه‌ای نباید به دشمن داد و باید در مقابل استکبار مقاوم بایستیم.

امام جمعه تربت جام با اشاره به مسئله حج تصریح کرد: حج بدون گفتن مرگ بر آمریکا حج نیست و پذیرش ذلت است و جهان اسلام به تحرک و انرژی فرهنگی و نظامی  نیاز دارد که در مقابل جنایات اسرائیل ، آمریکا و آل سعود مقاوم بایستد و راه اسلام را ادامه دهد.

وی باتشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهید علی اکبر دهقان در هفته قوه قضائیه اظهارکرد: تحرکی که رئیس قوه قضائیه به سیستم قضایی داد، ستم‌دیدگان و انسان‌های پاک را امیدوار کرده است و برگزارکنندگان کنگره شهید دهقان یاد شهید آیت الله دکتربهشتی و ۷۲تن از یاران باوفای امام و رهبری  و۱۷هزارشهید ترور را زنده کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد