تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1397 - 8:39
کد خبر : 27602

خداوند به برکت تقوا راه خروج از مشکلات را هموار می‌کند

خداوند به برکت تقوا راه خروج از مشکلات را هموار می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های امروز، گفت: باید بکوشیم ملازم تقوا باشیم چراکه آنان که با تقوا باشند به بن بست نمی رسند و خداوند به برکت تقوا راه خروج از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های امروز، گفت: باید بکوشیم ملازم تقوا باشیم چراکه آنان که با تقوا باشند به بن بست نمی رسند و خداوند به برکت تقوا راه خروج از مشکلات را برای جامعه هموار می کند. هرکس تکیه به خدا کند و سخنان خداوند را باور کرد و عمل نمود، خداوند به امرش رسیدگی می کند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت علی(ع) ادامه داد: امامت امری الهی است و خداوند این وظیفه را به کسی که شایسته است محول می کند. کسی که بتواند نیازهای مردم را جواب بگوید، خداوند او را انتخاب می کند. بالاترین نیاز مردم علم و دانش است و جانشین پیامبر باید بتواند به همه نیازهای عملی مردم پاسخ بگوید.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به گفته پیامبر اسلام(ص) باب علم اوست، فضائل امیرالمومنین(ع) را غیرقابل احصاء برشمرد.

ادامه دارد …

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد