تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 4:08
کد خبر : 27279

تاجزاده: به زندان بروم بازهم هشدار خواهم داد

تاجزاده: به زندان بروم بازهم هشدار خواهم داد

گروه سیاسی- رسانه‌‌ها: سید مصطفی تاج‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در دوران فعالیت حرفه ای خود مناصب مختلفی همچون مدیریت کل مطبوعات و نشریات و بعد معاون امور بین الملل خاتمی در زمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و سپس سرپرست وزارت کشور در


گروه سیاسی- رسانه‌‌ها: سید مصطفی تاج‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در دوران فعالیت حرفه ای خود مناصب مختلفی همچون مدیریت کل مطبوعات و نشریات و بعد معاون امور بین الملل خاتمی در زمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و سپس سرپرست وزارت کشور در دوران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی را به‌عهده داشت و حتی پس از شکایت آیت‌الله جنتی و عزل از کلیه مناصب دولتی، مشاور سیدمحمد خاتمی در دولت دوم اصلاحات شد.
تاج‌زاده یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بازداشت شد و در تمام مدت حبس ۷ ساله انفرادی را تحمل کرد. وی در همان دوران زندان نامه هایی خطاب به مردم نوشت و اعلام کرد که برخی همراهی هایش با انقلابیون در دهه شصت خطا بوده است. همسر وی «فخر السادات محتشمی‌پور» که نقش مهمی در اطلاع رسانی در خصوص وضعیت زندان سیاسی و خانواده‌های آن‌ها بر عهده داشت، در همان سال‌ها به اتهام اطلاع رسانی و پیگیری وضعیت زندانیان سیاسی دستگیر شد. تاج زاده در تمام دوران زندگی حرفه ای و سیاسی اش همواره بر مسیر اصلاح‌طلبی پایمردی کرد و شرایط، هرگز او را از مسیر و رسالتش خارج نساخت. وی در بامداد روز ۱۵ خرداد ۹۵ پس از اتمام دوران محکومیتش پس از هفت سال از زندان آزاد شد. آنچه می‌خوانید گفتگوی اختصاصی هفته نامه غرب با سید مصطفی تاج زاده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد