تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 8:40
کد خبر : 27036

چادر تولید کره‌جنوبی و استفاده از شعر فارسی برای فروش در ایران +عکس

چادر تولید کره‌جنوبی و استفاده از شعر فارسی برای فروش در ایران +عکس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مصادیق بارز اسلام حجاب است و در این مورد برای زن و مرد هیچ تبعیضی قائل نیست یعنی مسلمانان فارغ از جنسیت باید از حجاب مناسب برخوردار باشند.

حک شعر ایرانی روی چادر کره‌ایبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مصادیق بارز اسلام حجاب است و در این مورد برای زن و مرد هیچ تبعیضی قائل نیست یعنی مسلمانان فارغ از جنسیت باید از حجاب مناسب برخوردار باشند. در این میان زن به عنوان زیباترین آفریده خلقت به دلیل زیبایی و لطافتش به داشتن حجاب بیشتری توصیه شده است.  شاید برخی در نگاه اول آن را محدودیت و تبیض بدانند و تصور کنند داشتن حجابی مانند چادر تنها باعث سلب آزادی زن می‌شود، اما طبق آمار برآمده از نظرسنجی‌ها، آن دسته از زنانی که خود را موظف به حجاب دانسته‌اند از آرامش و مصونیت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

آنها هرگز چادر را محدودیت ندانسته و  در مورد احترامی که ارمغان حجاب است اتفاق نظر دارند. از این رو چادر در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای دارد و چه بسا افرادی که برای خرید آن تلاش می‌کنند تا جنسی با کیفیت خریداری کنند.

  سالیانه علاوه بر تولیدات داخلی درصدی از انواع این پارچه وارد کشور می‌شود. کره جنوبی یکی از کشورهای تولید کننده پارچه چادری است. این کشور طی اقدامی جالب به تازگی در شناسه تولیداتش در این زمینه شعری به زبان فارسی حک کرده که بسیار جالب توجه است؛ ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است   ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است. ناگفته نماند که هدف کره جنوبی از این اقدام می‌تواند برای بازاریابی بیشتر در ایران باشد. 

حک شعر ایرانی روی چادر کره‌ای

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد