تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1397 - 8:26
کد خبر : 26934

برپایی نماز جماعت در نمازخانه های منطقه آزاد ارس

برپایی نماز جماعت در نمازخانه های منطقه آزاد ارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ابراهیم نصیری، دبیر ستاد اقامه نماز منطقه آزاد ارس، امروز سوم فروردین ماه گفت: نماز جماعت، هر روزه در اوقات اذان ظهر و اذان مغرب در ۵ نمازخانه سطح منطقه آزاد ارس که نقاط پرگردشگر محسوب می

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ابراهیم نصیری، دبیر ستاد اقامه نماز منطقه آزاد ارس، امروز سوم فروردین ماه گفت: نماز جماعت، هر روزه در اوقات اذان ظهر و اذان مغرب در ۵ نمازخانه سطح منطقه آزاد ارس که نقاط پرگردشگر محسوب می شوند، با حضور روحانی اقامه می شود.

برپایی نماز جماعت در نمازخانه های منطقه آزاد ارس
وی افزود: بر همین اساس، در نمازخانه های پارک کوهستان، پارک درنا، پارک جنگلی، پایانه مرزی جلفا و پایانه مرزی نوردوز، همه روزه نماز جماعت برپا می شود.
نصیری تاکید کرد: در زمینه تجهیز نمازخانه های منطقه آزاد ارس نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و در نوروز ۹۷ تمام نمازخانه های مجتمع های تجاری و نقاط مختلف منطقه آزاد ارس از نظر تجهیزات نمازخانه ای در بهترین شکل ممکن هستند.
وی در ادامه گفت: امسال در کنار اقامه نماز جماعت، بسته های فرهنگی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیز توسط کارشناسان مذهبی آقا و خانم در بین گردشگران توزیع می شود.
نصیری در پایان خاطرنشان کرد: گردشگران عزیز می توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود در این زمینه را با استفاده از سامانه نظارتی سازمان منطقه آزاد ارس و یا سامانه نظارتی ستاد اقامه نماز اعلام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد