تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 - 4:34
کد خبر : 26383

آمادگی نمازخانه‌های بین راهی خراسان‌جنوبی برای پذیرایی معنوی از مسافران نوروزی

آمادگی نمازخانه‌های بین راهی خراسان‌جنوبی برای پذیرایی معنوی از مسافران نوروزی

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه و در آستانه سال نو مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، ستاد اقامه نمازاستان، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و شبکه

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه و در آستانه سال نو مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، ستاد اقامه نمازاستان، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و شبکه بهداشت استان مورد بازدید قرار گرفت.
وی افزود: در این بازدیدها کمبودها و نقاط ضعف مساجد و نماز خانه‌ها به متولین امر در راستای برطرف کردن و رفاه حال مسافرین نوروزی تذکر داده شد.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین ستاد اقامه نماز استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، مسابقه همراه با نماز در نوروز ۹۷ را برگزار می‌کند.
کمیلی بیان کرد: این مسابقه در موضوعات سوژه‌های نمازی در قالب تصویر و ارسال نقاط قوت و ضعف مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در قالب تصویر و یا متن برگزار می‌شود.
وی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند مستندات تصویری و پیامکی خود را از طریق شماره‌های ۰۹۱۵۰۹۱۴۱۳۳ و ۱۰۰۰۰۳۲۴۲۴۴۰۹ ارسال کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۰ فروردین‌ماه ۹۷ خواهد بود، اظهار کرد: به ۲۰ اثر برگزیده جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
کمیلی یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران می‌توانند با شرکت در این مسابقه در راستای رفع مشکلات و نقاط ضعف نمازخانه‌های بین راهی و تشویق مساجد بین راهی که از امکانات خوبی برخوردارند به ستاد اقامه نماز استان کمک کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد