تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 9:37
کد خبر : 25695

ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت

ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های  اول نماز جمعه این هفته گفت: در زمینه حجاب دیروز بخشی از خون جگر رهبر انقلاب و نایب امام زمان (عج) را مشاهده کردیم. وی ادامه داد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های  اول نماز جمعه این هفته گفت: در زمینه حجاب دیروز بخشی از خون جگر رهبر انقلاب و نایب امام زمان (عج) را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: از زمان رضاخان تحمیل فرهنگی برای برداشتن حجاب آغاز شد. امروز برخی افرادی که پدران شان در دین شاخص بودند می آیند و حرف هایی درباره حجاب می زنند.

صدیقی تاکید کرد: حجاب برای بانوی ایرانی نشان استقلال فرهنگی و اصالت دینی است. ما به حجاب بانوان مان افتخار می کنیم و از بی حجابی تحمیلی نفرت داریم، ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت.

وی اظهار داشت: به برخی مسئولان تذکر می دهم در مجالسی که تشکیل می شود، در سفری که به کرمانشاه رفته بودیم شب شهادت حضرت زهرا (س) مجالسی که در تراز انقلاب و شهدا نبود تشکیل شد.

وی ادامه داد: در تهران هم چنین مجالسی در ولادت حضرت زهرا (س) تشکیل شد؛ اگرچه مسئولان عذرخواهی کردند و گفتند در جریان نبودند اما باید مواظبت کنند و کار را به دست کسانی ندهند که مجبور به عذرخواهی شوند.

صدیقی اظهار داشت: حضرت آقا هم دیدید با چه استحکام و بیان لطیفی مسائل را بیان کردند. صدا و سیما و جراید باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و برای تقرب به این الگو زمینه سازی کنند.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد